Ki ne szeretné a Kukoricát?

Új kislemez?!

2010. április 07. - Starbert

Harddrive Radio ezt írta az oldalára: "Hétfőn, (Április 12-én) egy új KoRn kislemezt adnak ki. A címe "Oildale", ami egy Bakersfieldben levő külvárosról kapta a nevét. Az Oildale számon kívül három másikat is hallottam. Minden szám lenyűgöző. Nem bírok várni a kiadásig."

Az Oildale című számot már adták egy pár koncertjükön, ami fel is került egy pár videómegosztó oldalra. Én még nem néztem meg, már csak azért sem, mert ezeknek a hangminősége elég gyatra, (Írják is a videóknál is, hogy még nem lehet jó minőségben hallani) másrészt meg azért nem néztem meg, mert nem akarom lelőni a poént. Jobb, ha majd kezemben lesz az album, és úgy hallgatom, hogy egyiket sem ismerem. Igaz, hogy a My Time-ot már hallottam, de azt is csak azért, mert azt hittem, hogy ez is valamilyen kiadatlan szám, mint például a Lil' Wayne-es Got Money.

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr441901909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása