Ki ne szeretné a Kukoricát?

Személyes kitérő, illetve a KoRn III

2010. március 30. - Starbert

Újabb emberrel gazdagodott az oldal, FxS-el! Sok kommentárt írt, így jutottam hozzá az e-mail címéhez, amivel később az oldal egy új "admin"-nal bővült. Kineveztem őt is eme oldal tulajdonosának, hiszen annyi jó forrással rendelkezik, és jófej embernek tűnik, pedig csak egy pár szót váltottunk még! Remélem, hogy továbbra is ossza majd itt a jobbnál jobb dolgokat, amíg én az érettségire készülök, illetve amikor ő nem ér rá, akkor addig én veszem át az irányítást.

Előző témában megemlítettem azt a tényt, hogy a következő KoRn album neve KoRn III lesz, és nem igazán értettem, hogy miért. Kedves kollégám azt mondta/írta, hogy ő szerinte azért, merthogy ez a harmadik album, amin nagyrészt csak a logo látható. Emberek, van benne valami. De a címük is furcsa is kicsit. Nézzétek csak: Első album neve simán csak KoRn... a nyolcadiké pedig "névtelen"... egyikben sincs sok fantázia. KoRn III-ban sincs, bár az mellett szerepel egy afféle alcím a Remember Who You Are, ami lehet, hogy a borítóra majd fel sem kerül, csak KoRn III-ként lesz majd ismert.

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr911881670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása