Ki ne szeretné a Kukoricát?

Személyes kitérő

2010. március 08. - Starbert

2006-ban bekötötték nálunk (is) az internetet, és azóta vagyok a zene megszállotja. Folyamatosan bővültek kedvenc együtteseim albumai a gépemen, de ilyenkor még nem volt közöm a KoRn-hoz. Copy Con-nal kezdtem, majd jött Billy Talent, The Prodigy, Anonim MC, Daft Punk, Bullet for My Valentine, Dragonforce, Machinae Supremacy, Manafest, aztán a Unique, Skindred. Minden stílust imádtam/imádok, csak eleinte nem találtam meg azt a stílust, ami tényleg én vagyok. Aztán megismertem az alter-metalt. Először Youtube-on hallottam őket, de főleg a 2005-ben született számaikat. Mit "mondjak", nagyon bejött. Na mondom, itt az ideje beszerezni az egész diszkográfiát. Első két albumot meghallgattam, és azonnal le is töröltem! Kérdeztem magamtól: Mi ez??? Ez nekem nagyon bizarr. Slipknot és Manson hozzá képest... Aztán játszottam a Guitar Hero World Tour-ral, amiben szerepel egy 1998-as számuk. Az is tetszett. Nem értettem, hogy akkor mi nem stimmel az első két albumukkal? Később megjött rá a válasz: az énekes élete volt az ihlet, és ez miatt lettek a számok eleinte olyanok, amilyenek. Most, hogy ezt tudom, máshogy állok hozzá az egészhez, és élvezem a dalaikat amiket a kezdettől fogva írtak. 1998-tól meg nagy változás történt Jonathan elméjében, gondolom sikerült kilépnie a fájdalmas életéből, és más stílusokat is belevont dalaiba. Hihetetlen, hogy gitárral és dobbal el tudják érni a hip-hop hangzást. Szerintem erre senki nem képes, kivéve őket. Le a kalappal előttük. KoRn 4 Life!

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr511819920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása