Ki ne szeretné a Kukoricát?

No Way

1999. november 16. - Denise D.

Album: Issues
Megjelenés éve: 1999
Dalszövegeket fordította: Denise

 

NO WAY

Újabban a dolgok nem úgy alakulnak, ahogy szeretném
Újabban minden szürke
Valaminek tűnik
Semminek tűnik

Túl messzire mentem
Hogy így végezzem
Úgy érzem, Isten vagyok
Úgy érzem, már semmi esélyem

Egy dühös fasz vagyok ma
A düh az egyetlen dolog, amit kreálok
Valaminek tűnik
Nem, semmiség

Túl messzire mentem
Hogy így végezzem
Úgy érzem, Isten vagyok
Úgy érzem, már semmi esélyem

Hogy így éljek

Gyűlölet, érzés, zuhanás
Egy helyre, ahol az emberek kísértenek engem
Segíteni nem tudok, de megakadályozom a zuhanást
Egy helyre, ahol az emberek hívogatnak engem
Alig várom, hogy átadjam nekik gyűlölködő érzéseimet
Mélyen, legbelül lenyelem
Rám mutogatnak
Széttépnek
Széttépnek

Túl messzire mentem
Hogy így végezzem
Úgy érzem, Isten vagyok
Úgy érzem, már semmi esélyem

Gyűlölet, érzés, zuhanás
Egy helyre, ahol az emberek kísértenek engem
Nem tudok segíteni, de megakadályozom a zuhanást
Egy helyre, ahol az emberek hívogatnak engem

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr98448618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása