Ki ne szeretné a Kukoricát?

Seed

1998. augusztus 18. - Denise D.

Album: Follow the Leader
Megjelenés éve: 1998
Dalszövegeket fordította: Cody

 

SEED

Minden nap egy kicsit nehezebb, nem akarok elmenni
Emlékszek erre a helyre, a helyre ahol azt hiszem maradni akarok
Benn annyira elveszettnek érzem magamat - nyomást gyakorol, az a nap ami felé tartok
Csak egy gondolat jár a fejemben, de tényleg - Szükségem van erre a hírnévre?

Minden egyes kibaszott alkalommal amikor ránézek a sarjamra, egy olyan valamit látok, ami én nem lehetek
Szép és gondoskodó, ilyen voltam én is
Mint valami istenverte szörny, olyan nyomasztó, olyan gyenge vagyok
Valami elvesz belőlem egy darabot, nem tudom elhinni

Éjjel feküdtem az ágyba és azon tűnődtem, menjek-e tovább ezen úton
Egyetlen igazi dolog ami most van nekem, hírnévnek hívják

Mind enegyes kibaszott alkalommal amikor ránézek a sarjamra, egy olyan valamit látok, ami én nem lehetek
Szép és gondoskodó, ilyen voltam én is
Mint valami istenverte szörny, olyan nyomasztó, olyan gyenge vagyok
Valami elvesz belőlem egy darabot, nem tudom elhinni

Látom ezt az arcot, így ártatlan és finom ... és így szép.
Látom ezt az arcot, és rájöttem, hogy ez az enyém.

[Scat]

Látom ezt az arcot, így ártatlan és finom ... és így szép.
Látom ezt az arcot, és rájöttem, hogy ez az enyém.

[Scat]

Mind egyes kibaszott alkalommal amikor ránézek a sarjamra, egy olyan valamit látok, ami én nem lehetek
Szép és gondoskodó, ilyen voltam én is
Mint valami istenverte szörny, olyan nyomasztó, olyan gyenge vagyok
Valami elvesz belőlem egy darabot, nem tudom elhinni

Mint valami istenverte szörny! (4x)

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr978448482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása