Ki ne szeretné a Kukoricát?

Reclaim my Place

1998. augusztus 18. - Denise D.

Album: Follow the Leader
Megjelenés éve: 1998
Dalszövegeket fordította: Cody

 

RECLAIM MY PLACE

Mi a fasz?!

Olyan zsibbadt vagyok, ezért nem tudok beszélni
Olyan hülye vagyok, a semmit utálom
Komolyan ez én vagyok vagy a sorsom?
Adj békét vagy megbocsájtást a fasz kedvéért

Adj nekik valami mondanivalót
Valami szuper erőt, amit sose játszottak
Minden amit hallok, szégyen
Töröld el őket, hozd vissza a helyem

A múltban úgy voltam ismert, mint egy őrült
Nem voltak barátaim, nem szedtek fel, mert túl szelíd voltam
Fogtam a hamis seggem, beléptem ebbe a bandába
Sose gondoltam, hogy a bandát akarják majd az emberek

Adj nekik valami mondanivalót
Valami szuper erőt, amit sose játszottak
Minden amit hallok, szégyen
Töröld el őket, hozd vissza a helyem

Hozd vissza a helyem...(3x)

Mondd a szemembe

Körülnézek ezek között a hülyék között
Valamikor nem tudok pofont adni, de ölelést igen
Te sose fogod meglátni, te sose fogsz ilyen lenni
Fel akarsz baszni? Gyere basztass

Azt hiszed eltudod mondani? Sose fogsz megtalálni
Azt hiszed érzed a fájdalmam? Nézz rám és megérted
A sorsomat mindig megbasztad! Mindig adom a hangom
Baszogatni akarsz? Gyere játsszuk le!

Érzed, hogy a szívem dobog!
Igen, most azonnal jön!
Érzed, hogy a szívem dobog!
Igen, most azonnal jön!
Érzed, hogy a szívem dobog!
Igen, most azonnal meghajol!

Meghajol! (3x)

Adj nekik valami mondanivalót
Valami szuper erőt, amit sose játszottak
Minden amit hallok, szégyen
Töröld el őket, hozd vissza a helyem 

Mi a fasz? (12x)

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr618448470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása