Ki ne szeretné a Kukoricát?

Got the Life

1998. augusztus 18. - Denise D.

Album: Follow the Leader
Megjelenés éve: 1998
Dalszövegeket fordította: Cody

 

GOT THE LIFE

Utálat, valami, valamikor, valahogyan, padlóra gyűr...
Az enyém? Valami, bennem.
Sose fogom követni
Szóval adj...valamit...ami...igazi!
És aztán követni fogom

Gyerünk táncolj
Gyerünk táncolj

Utálat, valami, valahogyan, minden nap, alkudozik megbocsájtás nélkül
Miért? Ez a szar belül
Most már mindenki követi
Inkább ne...adj...sem...mit...csak .. érzéseket
És ezt a szar most már mindenki követi

Isten szólt nekem, hogy sose fogod látni a fényt, ki szeretné látni?
Isten azt mondta nekem, hogy nekem már van életem, oh látom
Isten szólt nekem, hogy sose fogod látni a fényt, ki szeretné látni?
Isten azt mondta nekem, hogy nekem már van életem, oh látom

Minden nap úgy érzem le kell nyelnem valamit, ami belül szed szét
És nem látom a halálos utat
Minden nap üresnek érzem magam, és valami belülről harcol velem
Te sose fogod látni, szóval inkább gyere és táncolj velem

Táncolj velem
Táncolj velem
Táncolj velem
Táncolj velem 
Táncolj velem 
Táncolj velem!

Isten szólt nekem, hogy sose fogod látni a fényt, ki szeretné látni?
Isten azt mondta nekem, hogy nekem már van életem, oh látom
Isten szólt nekem, hogy sose fogod látni a fényt, ki szeretné látni?
Isten azt mondta nekem, hogy nekem már van életem

Már van életem (8x)
Már...van...életem

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr448448438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása