Ki ne szeretné a Kukoricát?

Cameltosis

1998. augusztus 18. - Denise D.

Album: Follow the Leader
Megjelenés éve: 1998
Dalszövegeket fordította: Cody

 

CAMELTOSIS

Yeah

Tudnom kellet volna a kezdetektől mire megy ki a játék
Ivott egyet, megadta a számát, váltottunk néhány infot
Hívtam telón, beszélgetés egyszerű volt
Nem játssza a játékom, tartja a tempót
És a dolgok, nem szégyen, két szikra váltott lángot
Nimfósok a parkban, csak táncolni az esőben
Felszedett ez biztos, lecsapolja a célom
Néha nem tudod megtartani amit akarsz, aztán kiszívja a véred

Szóval bébi, kérdezem (Mit akarsz tőlem?) (8x)

Tudod akkor, nem tudtam másik pinát szeretni
Te trükkös kurva, kettőt szerettél, meg fognak baszni
Tudod akkor, nem tudtam másik pinát szeretni
Te trükkös kurva, kettőt szerettél, meg fognak baszni

Kifulladt, nyugtalan vagyok, a fájdalom elmúlt
Kár, mert a játék végig hamisan vezetett
Megígérem, nem fogok szar szerelmes dalokat énekelni
Miután rájöttem ki a fasz vagyok
A szinkronjából kiesett ember, próbál találni valami belső kapcsolatot
A szinkronjából kiesett ember, próbál találni valami belső kapcsolatot

Szóval bébi, kérdezem (Mit akarsz tőlem?) (8x)

Tudod akkor, nem tudtam másik pinát szeretni
Te trükkös kurva, kettőt szerettél, meg fognak baszni
Tudod akkor, nem tudtam másik pinát szeretni
Te trükkös kurva, kettőt szerettél, meg fognak baszni

Ahh yeah

Ő a tökéletes édes nyomor
Édesebb az ütésnél, mélyebb a fájdalma
Itt egy elferdült szex vezérelt angyal
Veszélyes szex cica, meleg mint egy kesztyű
Megfelelő absztrakt kapcsolattal
Teszteli a türelmem, minden kötél szakad
Érzelmi maszturbáció, szétbassza a szerelmem
Szétbassza az életem, az eddig felsoroltakkal

Tudod akkor, nem tudtam másik pinát szeretni
Te trükkös kurva, kettőt szerettél, meg fognak baszni
Tudod akkor, nem tudtam másik pinát szeretni
Te trükkös kurva, kettőt szerettél, meg fognak baszni

Tudod akkor, nem tudtam másik pinát szeretni
Te trükkös kurva, kettőt szerettél, meg fognak baszni
Tudod akkor, nem tudtam másik pinát szeretni
Te trükkös kurva, kettőt szerettél, meg fognak baszni

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr188448492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása