Ki ne szeretné a Kukoricát?

I Can Remember

1998. január 01. - Denise D.

Dal címe: I Can Remember
Év: 1998
Fordította: Cody

 

Emlékszem, amikor először találkoztunk
Valóban volt néhány alkalom
Amikor a siker elkezdett rugdosni
Az élet káosszá vált

Miért nem tudunk barátok maradni?
Miért itélsz el, azért ami vagyok?
Vissza tudunk menni megint?
Még mindig ugyanaz az ember vagyok

Kitaláltad, ki vagyok valójában
Az életed teszed rá
Miért nem azért látsz, ami vagyok?
Emberek vagyunk, ezt ne felejtsd el

Miért nem tudunk barátok maradni?
Miért itélsz el, azért ami vagyok?
Vissza tudunk menni megint?
Még mindig ugyanaz az ember vagyok

Álldogálj, ne kövess
Játszol velem, mint egy bohóc
Szembesülj vele, az élet nem igazi
Az élet nem igazi (nem igazi)
Az élet nem igazi (nem igazi)

Miért nem tudunk barátok maradni?
Miért ítélsz el, azért ami vagyok?
Vissza tudunk menni megint?
Még mindig ugyanaz az ember vagyok

Ugyanaz az ember (2x)

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr658449022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása