Ki ne szeretné a Kukoricát?

Prey For Me

2013. október 08. - Denise D.

Album: The Paradigm Shift
Megjelenés éve: 2013
Dalszövegeket fordította: Denise

 

PREY FOR ME*

*prey / pray (vadászat, imádkozás) - szójáték

De furcsa, mi a gond veled?
Kedvesem, mindig szembenézel az elítéléssel
Csináljuk azt, amit az ördögök
Lógjunk egymással, amikor senki nincs körülöttünk
Miért nem kínozhatnálak?
Adok, aztán te elveszed
Az apró dolgok, amiket teszel
Egyszerűen, szeretem a gonosz modorod
A modorod, a modorod, a modorod

Imádkozz értem, szerintem tartozok neked egy bocsánatkéréssel
Valahogy kiadod rajtam az erőszakot
Csak árnyéka vagyok annak, ami voltam
A szenvedély néha egy befellegzett dolog számomra

A tűz követett téged
Semmi nem maradt, holtan fekszel a földön
Hogyan kívánhatlak?
A pokolra küldelek, onnan nem tudsz feléledni
A lelkem megfertőzött
Elfeketedett gondolatok
Futnak át agyadon
Az apró dolgok, amiket teszel
Egyszerűen, azt kívánom, bárcsak halott lennél
Halott lennél, halott lennél, halott lennél

Imádkozz értem, szerintem tartozok neked egy bocsánatkéréssel
Valahogy kiadod rajtam az erőszakot
Csak árnyéka vagyok annak, ami voltam
A szenvedély néha egy befellegzett dolog számomra
(Imádkozz értem) Szerintem tartozok neked egy bocsánatkéréssel
(Imádkozz értem) Valahogy kiadod rajtam az erőszakot
(Imádkozz értem) Csak árnyéka vagyok annak, ami voltam
A szenvedély néha egy befellegzett dolog számomra

Viszlát, szia
Bárcsak tudnék maradni
De itt minden rossz
Viszlát, szia
Bárcsak tudnék maradni
De itt minden rossz

De itt minden rossz
Minden rossz
Rossz
Minden rossz

Imádkozz értem, szerintem tartozok neked egy bocsánatkéréssel
Valahogy kiadod rajtam az erőszakot
Csak árnyéka vagyok annak, ami voltam
A szenvedély néha egy befellegzett dolog számomra
(Imádkozz értem) Szerintem tartozok neked egy bocsánatkéréssel
(Imádkozz értem) Valahogy kiadod rajtam az erőszakot
(Imádkozz értem) Csak árnyéka vagyok annak, ami voltam
A szenvedély néha egy befellegzett dolog számomra

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr738442042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása