Ki ne szeretné a Kukoricát?

Narcissistic Cannibal

2011. december 02. - Denise D.

Album: The Path of Totality
Megjelenés éve: 2011
Dalszövegeket fordította: Denise

 

NARCISSISTIC CANNIBAL

Nem akarok ravasz lenni, és bemocskolni téged
Meggyalázni az elmémet, és bízni benned
Csak össze akarom törni ezt a koronát
De ez nehéz, amikor nagyon kimerült vagyok

És te olyan cinikus vagy, önimádó kannibál!
Vissza kell hozzam magam a halottak közül

Néha gyűlölöm az életet, amit létrehoztam
Mindig minden rossz
Folytatom, de nem menekülhetek
Minden, ami az utamba áll
Kísért, nem kapkodja el

Kitartok, elvesztem a homályban
Életem végéig küzdeni fogok

Nem akarok durva lenni, de muszáj
Semmi jó sincs a pokolban, amin áttaszítasz
Körül kell nézzek
Hogy lássam azt az életet, ami kibomlik

És te olyan cinikus vagy, önimádó kannibál!
Vissza kell hozzam magam a halottak közül

Néha gyűlölöm az életet, amit létrehoztam
Mindig minden rossz
Folytatom, de nem menekülhetek
Minden, ami az utamba áll
Kísért, nem kapkodja el

Néha gyűlölöm az életet, amit létrehoztam
Mindig minden rossz
Folytatom, de nem menekülhetek
Minden, ami az utamba áll
Kísért, nem kapkodja el

Kitartok, elvesztem a homályban
Életem végéig küzdeni fogok

Kitartok, elvesztem a homályban
Életem végéig küzdeni fogok

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr708442286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása