Ki ne szeretné a Kukoricát?

My Wall

2011. december 02. - Denise D.

Album: The Path of Totality
Megjelenés éve: 2011
Dalszövegeket fordította: Denise

 

MY WALL

És mellénk jött valami valami szent (dolog)
Sosem tudtam, mit találtam
A démonok táncolnak körülöttünk, fellelkesülve
Bántanak

Mindennap felhúzom a falaimat
Te ledöntöd őket
Elrejtőzök az űrömben
Az űrben, amit te létesítettél
És a közeljövőben
Eljövök kioldozva
Az érzések, amiket gyűlölök
Majd végre megfulladnak

Felébredek egy rémálomban
Horrorisztikus képekben bővelkedik
Azt hittem, rábukkantam az üdvösségre
Csak a poklot találtam meg

Mindennap felhúzom a falaimat
Te ledöntöd őket
Elrejtőzök az űrömben
Az űrben, amit te létesítettél
És a közeljövőben
Eljövök kioldozva
Az érzések, amiket gyűlölök
Majd végre megfulladnak

Hát, sosem leszek a régi
Ez a legjobb hazugság, amit valaha is állítottam
Nem, sosem leszek a régi
Eladtam a lelkem

Mindennap felhúzom a falaimat
Te ledöntöd őket
Elrejtőzök az űrömben
Az űrben, amit te létesítettél
És a közeljövőben
Eljövök kioldozva
Az érzések, amiket gyűlölök
Majd végre megfulladnak

 

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr478442278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása