Ki ne szeretné a Kukoricát?

Chaos Lives in Everything

2011. december 02. - Denise D.

Album: The Path of Totality
Megjelenés éve: 2011
Dalszövegeket fordította: Denise

 

CHAOS LIVES IN EVERYTHING

Flörtölök veled
Poklon mentem keresztül miattad
Mit meg nem tennék azért, hogy megcsókoljam ezt az undort
Tudom, mi a bajod
Ez az elbaszott részed
A föld alá fog eltemetni

Most ébren vagyok
Elakadtam egy olyan helyen, amit gyűlölök
Ez nem a sors
Minden jó

Miért kell ennek így lennie
Mindenben káosz él
Csapdába ejtett egy álom
Minden visszajön hozzám

Eltűnni előled
Ezt kell tennem
Vissza akarom kapni a lelkem, azt fogok csinálni, amit akarok
Úgyhogy menj a közelemből
Tudod, ez
Egy újabb út, hogy megcsókoljam ezt az undort

Ez nem a sors
Minden jó

Miért kell ennek így lennie
Mindenben káosz él
Csapdába ejtett egy álom
Minden visszajön hozzám
Bűnös vagyok, de nem szégyellem
Ez a dolog együtt jár velem, eldobom
De csak visszajön hozzám

Elfoglak
Összetörlek
Megerőszakollak, bazdmeg te kurva undor
Néha aggódom
Néha sajnálom
Néha csak földre akarlak teperni
Elfoglak
Összetörlek
Megerőszakollak, bazdmeg te kurva undor
Néha aggódom
Néha sajnálom
Néha csak meg akarom csókolni ezt az undort

Őrült vagyok, de most már ezt át kell add nekem
Az élet eredménytelen
Az egyetlen szenvedélyem az, hogy lássam, miként hátrálsz meg
Próbáltam
Tettetni
De semmire se volt jó
Próbáltam
Nyerni
De semmire se volt jó

Miért kell ennek így lennie
Mindenben káosz él
Csapdába ejtett egy álom
Minden visszajön hozzám
Bűnös vagyok, de nem szégyellem
Ez a dolog együtt jár velem, eldobom
De csak visszajön hozzám
De csak visszajön hozzám
De csak visszajön hozzám

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr828442266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása