Ki ne szeretné a Kukoricát?

Never Around

2010. július 13. - Denise D.

Album: Korn III: Remember Who You Are
Megjelenés éve: 2010
Dalszövegeket fordította: Denise

 

NEVER AROUND

Gyűlölet mindenütt
Hogyha látod azt, amit én
Határozottan, valami folyamatban van
Ezek az ujjak
Rám hegyeződnek

A hazugság
A megcsalás
A pokoli, egyedül töltött éjszakák
Miközben zokogok
Csak keresek
A szerelem sosincs körülöttem
Az összes várakozás
Árulás
Az egyetlen dolog, ami az életemben szent
Balra dől
És sosem vagyok hozzá közel

Engedj el
És őszintén szabad leszek
Engedj el
Az elméje valóban egy betegség
Szóval csak menjen
Kiélvezek mindent, amit kaptam
Szóval engedj el
És megölöm ezt a gyötrelmet

Nézzük ellentétes irányból
Letekintek magamra
Mostmár látom, mi történik
Csak téged intettelek óva, nem magamat

A kíváncsiskodás
A megcsalás
A pokoli, egyedül töltött éjszakák
Miközben zokogok
Csak keresek
A szerelem sosincs körülöttem
Az összes várakozás
Árulás
Az egyetlen dolog, ami az életemben szent
Balra dől
És sosem vagyok hozzá közel

Engedj el
És őszintén szabad leszek
Engedj el
Az elméje valóban egy betegség
Szóval csak menjen
Kiélvezek mindent, amit kaptam
Szóval engedj el
És megölöm ezt a gyötrelmet

Gyűlölet mindenütt
Hogyha látod azt, amit én
Határozottan, valami folyamatban van
Ezek az ujjak
Rám hegyeződnek
Rám hegyeződnek
Ezek az ujjak
Rám hegyeződnek

Engedj el
És őszintén szabad leszek
Engedj el
Az elméje valóban egy betegség
Szóval csak menjen
Kiélvezek mindent, amit kaptam
Szóval engedj el
És megölöm ezt a gyötrelmet

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr798448890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása