Ki ne szeretné a Kukoricát?

Move On

2010. július 13. - Denise D.

Album: Korn III: Remember Who You Are
Megjelenés éve: 2010
Dalszövegeket fordította: Denise

 

MOVE ON

Úgy érzem, nem illek ide
Valaminek hibásnak kell lennie
Érzelmek körülöttem
A szoros árok kitart

Nem tudom szabályozni az eseményeket körülöttem
Nem tudom vigasztalni a bennem lévő stresszt
És ha egyszer kikapcsolom az agyam
Rádöbbenek, hogy élek

Azt akarom, hogy lásd
Próbálok örömet okozni
Mindenkinek körülöttem
Térden állok
A stressz vérzésre késztet
Olyan, mintha mindenki szúrkálna

Úgy érzem, nem illek ide
Miért kéne kitartanom?
Düh, amit érzek
Maga az idő eltűnt

Nem tudom szabályozni az eseményeket körülöttem
Nem tudom vigasztalni a bennem lévő stresszt
És ha egyszer kikapcsolom az agyam
Rádöbbenek, hogy élek

Azt akarom, hogy lásd
Próbálok örömet okozni
Mindenkinek körülöttem
Térden állok
A stressz vérzésre késztet
Olyan, mintha mindenki szúrkálna

Menj tovább

Mi a faszt akarsz még tőlem?
Csak egy ember vagyok
Úgy élem az életem, hogy mindenkinek örömet okozzak
Többé erre nem vagyok képes, hogy
Mindenki kurvája legyek
Mindenki kurvája legyek
Mindenki kurvája legyek
Mindenki kurvája legyek
Mindenki kurvája legyek

Most az egyszer kiállok magamért, és saját magamnak okozok örömet

Azt akarom, hogy lásd
Próbálok örömet okozni
Mindenkinek körülöttem
Térden állok
A stressz vérzésre késztet
Olyan, mintha mindenki szúrkálna

Mindenki kurvája legyek

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr398448862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása