Ki ne szeretné a Kukoricát?

It's Me Again

2005. december 06. - Denise D.

Album: See You on the Other Side
Megjelenés éve: 2005
Dalszövegeket fordította: Denise

 

IT'S ME AGAIN

Feldarabolom a szar költészetedet
Igen, ismét én vagyok
Lerombolom a makacsságodat
Igen, ismét én vagyok
Megbaszom, hogy lássam vérezni
Belerúgok, hogy sikítson
Én vagyok a helyettes alternatíva
Nem szólok egy elkóborolt élethez

Szépséget látsz, én fájdalmat
Az eget látod, én savas esőt
Ismét én vagyok

Kitépem a torkod
Igen, ismét én vagyok
Mindent kérek
Igen, ismét én vagyok
Összenyomom, hogy érezzem, miként lélegzik
Darabokra töröm, hogy fokozzam ezt a szükségletet
Én vagyok az ellenszer
Akármilyen betegségre, amit táplálsz

Szépséget látsz, én fájdalmat
Az eget látod, én savas esőt
Ismét én vagyok

Te kis kurva, el ne mozdulj
Haszontalan balekok, nem tudtok kikészíteni
Véretek felülről lefelé száguld
Ez az, amiért kiállok
Az összes igazságtalanság, amit ember kapott
Faszfejek, tudjátok, ki vagyok
Én vagyok az élő példa, hogy
Meg tudtok fordulni, és azt tudjátok mondani, ismét én vagyok
Basszameg!

Szépséget látsz, én fájdalmat
Az eget látod, én savas esőt
Ismét én vagyok

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr208470236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása