Ki ne szeretné a Kukoricát?

Eaten Up Inside

2005. december 06. - Denise D.

Album: See You on the Other Side
Megjelenés éve: 2005
Dalszövegeket fordította: Denise

 

EATEN UP INSIDE

Mosollyal az arcomon fogok meghalni
A múltamban valaki
Azt mondta, valami
Meg fog nevettetni
És így visszafekhetek, és eltűnhetek

Hagyj menni, jól leszek
Még idejében lefagyok
Gyűlölöm, hogy élek

Felemésztettek belülről
Hagyj meghalni
Tűnj innen
Sosem kaptam meg azt, amit akartam
Sosem kaptam meg azt, amire szükségem volt
Ami az elmémben van
Ki mondaná el?
Szétverem a találmányomat
Nem tudom elállítani ezt a vérzést

Készen fogok állni
Add ide a morfiumot, és elalszom
Miközben álmodom, talán elillanok

Hagyj menni, jól leszek
Még idejében lefagyok
Gyűlölöm, hogy élek

Felemésztettek belülről
Hagyj meghalni
Tűnj innen
Sosem kaptam meg azt, amit akartam
Sosem kaptam meg azt, amire szükségem volt
Ami az elmémben van
Ki mondaná el?
Szétverem a találmányomat
Nem tudom elállítani ezt a vérzést

Felemésztettek belülről
Hagyj meghalni
Tűnj innen
Sosem kaptam meg azt, amit akartam
Sosem kaptam meg azt, amire szükségem volt
Ami az elmémben van
Ki mondaná el?
Táplálom a fertőzésem
Nem tudom elállítani ezt a vérzést

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr268470242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása