Ki ne szeretné a Kukoricát?

Make Believe

2002. június 11. - Denise D.

Album: Untouchables
Megjelenés éve: 2002
Dalszövegeket fordította: Denise

 

MAKE BELIEVE

Megköszönöm
Megköszönöm az összes kibaszott embernek
Megköszönöm a szarságot, amit szeretek
Ők azok, amiket kreáltam
Egyenesen a szívemből
Könyörgök ugyanazoknak az embereknek
Az elégés ugyanaz az ördög
Valahogy józanná tesznek

Folyamatosan várakozok
Nincs miért kitartanom
De az életem arcait
Látom majd, mielőtt meghalok

Néha érzem, ahogy üldöz
Minden kiszabadult gyűlölet
Rádöbbenek, hogy mindent lenyelek
És úgy tűnik, a szarság követ
Ezúttal érzem, ahogy elvisz
Egy helyre, ahol lennem kell
Végig színlelek
És úgy tűnik, a szarság követ

Azon tűnődök, hogy
Arra késztetem az összes kibaszott embert
Arra késztetem a kurvákat, akiket szeretek
Hogy megölhessem, és eltűntethessem őket
Fájdalom, a kezdetektől
Minden álmom szét van tépve
Megköszönöm az összes kibaszott embernek
Ők azok, akiket megmentettem

Folyamatosan várakozok
Nincs miért kitartanom
De az életem arcait
Látom majd, mielőtt meghalok

Néha érzem, ahogy üldöz
Minden kiszabadult gyűlölet
Rádöbbenek, hogy mindent lenyelek
És úgy tűnik, a szarság követ
Ezúttal érzem, ahogy elvisz
Egy helyre, ahol lennem kell
Végig színlelek
És úgy tűnik, a szarság követ

Az életedet
(Az életedet)
Gyűlölöm
(Gyűlölöm)
Oh, Istenem, visszanyerhetem még?
(Visszanyerhetem?)
Állj meg, és segíts nekem
(Állj meg, és segíts nekem)

Néha érzem, ahogy üldöz
Minden kiszabadult gyűlölet
Rádöbbenek, hogy mindent lenyelek
És úgy tűnik, a szarság követ
Ezúttal érzem, ahogy elvisz
Egy helyre, ahol lennem kell
Végig színlelek
És úgy tűnik, a szarság követ
Úgy tűnik, a szarság követ
Úgy tűnik, a szarság követ
Úgy tűnik, a szarság követ
Úgy tűnik, a szarság követ

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr218448718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása