Ki ne szeretné a Kukoricát?

Beg for Me

1999. november 16. - Denise D.

Album: Issues
Megjelenés éve: 1999
Dalszövegeket fordította: Denise

 

BEG FOR ME

Mindenki engem bámul
Nem tudok felkelni az ágyból
Ördög van a fejemben
Mindenki hagyja, hogy önmagam legyek
Mert amikor fellépek a színpadra
Eltűnik, és szabad vagyok

Faszom, azt mondtad, kiállsz értem
Te vagy a tömeg, gyerünk, add nekem vissza
Nem fogsz nekem könyörögni, mellettem lenni, könyörögni nekem
Faszom, azt mondtad, kiállsz értem
Te vagy a tömeg, gyerünk, add nekem vissza
Nem fogsz nekem könyörögni, mellettem lenni, könyörögni nekem

Mondd, hogy tudott ez elhalványulni?
Szégyenbe sétálok
És nem hordozhatom a fájdalmamat
Mindenkit kérek, hadd legyek önmagam
Mert amikor fellépek a színpadra
Eltűnik, és szabad vagyok

Faszom, azt mondtad, kiállsz értem
Te vagy a tömeg, gyerünk, add nekem vissza
Nem fogsz nekem könyörögni, mellettem lenni, könyörögni nekem
Faszom, azt mondtad, kiállsz értem
Te vagy a tömeg, gyerünk, add nekem vissza
Nem fogsz nekem könyörögni, mellettem lenni, könyörögni nekem

Érzem a szégyent
Nem vagyok őrült
A dolgok, amiket most érzek
Már nem azok, amik voltak
Ki nem szarja le
Ha szívás az életem?
De tudom, egy nap
Sem fogom feladni

Mindenki hagyja, hogy önmagam legyek

Faszom, azt mondtad, kiállsz értem
Te vagy a tömeg, gyerünk, add nekem vissza
Nem fogsz nekem könyörögni, mellettem lenni, könyörögni nekem
Faszom, azt mondtad, kiállsz értem
Te vagy a tömeg, gyerünk, add nekem vissza
Nem fogsz nekem könyörögni, mellettem lenni, könyörögni nekem

Mellettem lenni

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr528448580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása