Ki ne szeretné a Kukoricát?

Wicked

1996. október 15. - Denise D.

Album: Life is Peachy
Megjelenés éve: 1996
Dalszövegeket fordította: Cody

 

WICKED

Yo Chuck, már elindottuk a mixeket... a fejhallgatókban.
Ah ha ha ha ha ha!

Bűnös!

Ha ha! 1..2..3 és itt vagyok én, a bűnös stílussal
Máris tudod, hogy a bűnös bandából jöttem,  
Úgy teszel, mintha már tudtad volna
Én úgyis mindenkit a hipnózisom alá vonok

Bűnös rímeket nyomatsz, gonosz jeleket,
Miközben én és a csőcselék szerzünk kamiont, tele 9mm-esekkel
Játszol yeah, én elpusztítalak yeah
Van egy orgyilkosom aki hozza a lóvét szóval

Készen állsz az ellenállásra, ellenállásra, ellenállásra
Habár most le kell lapulnod, lapulnod, lapulnod
Mielõtt kilõlek! Keresel mindenhol
A szavazatom akarod, de sosem kapod meg

Mert csak nekem van őrült sok tapasztalatom
És nem fogok megfulladni mint Buffalo Bill
Az úton ülök és csak röhögök azon
Hogy Larry Parkernek csak 2 millája van

Oh milyen kibaszott érzés!
Az a nigger megfoszott
Megmondtam neki, olyan mint Shaquille O'Neal!
Bűnös, összetört Baby
Megmozgatom ezt a teszt csövet Baby, fogd meg...

Mert bűnös lettem!
Mondtam nekik, hogy ne maradjanak a tűzben
Igen bűnös vagyok!
Mondtam nekik, hogy ne maradjanak a tűzben
Igen bűnös vagyok!
Mondtam nekik, hogy ne maradjanak a tűzben
De az arcodban vagyok, hagyom égni a tied

Ne mondj semmit, csak hallgass
Van egy tervem hogy szabadítsuk ki Tysont
Az utamon jársz, kitálaltál
Még van egy kettesem, átugrok az akadályon

Szőrős fej, szőrös test, szőrös áll
Sosem láttak vigyorgó arccal
Rosszalva nézel, mert én a sötétben élek
Csak nézz körül

Minden amit látsz, nagy fekete cipők
Lépj és használd a vasrudam fegyverként.
Ez nagyon csendes
Most meg már ezzel a pálcával akarsz élni

Ah, de ez undorító,
Nekem bezzeg olyan testem van mint Ice-T-nek!
Emberek jönnek New Yorkból
Bőröket szerzek neki, de nem beszélek róla, hogy honnan

Te sunyi, te disznó, ássál
Hallgass egy kaukázusi lélek áradatára,
Oh, a gonosz jeleid, tudod
Hogy én egy funky seggû bölcs beosztott voltam ?

Mert bűnös lettem!
Mondtam nekik, hogy ne maradjanak a tűzben
Igen bűnös vagyok!
Mondtam nekik, hogy ne maradjanak a tűzben
Igen bűnös vagyok!
Mondtam nekik, hogy ne maradjanak a tűzben
De az arcodban vagyok, hagyom égni a tied

A nép tudni akarja, hogy kaphattam stukkert
És csak ülök az ablakban mint Malcolm
Készen állva hogy ezt a zajt
Nyomassam és nehéz leszek mint a Ghetto Boyz

Április 29.-e erõ volt a népnek
A hatalom csak a következményt fogja látni
Mert a zsaruknak van füvük
A ló meg egy disznó, ami nem repül jól

Darly Gatest csinálom, de õ Willie Willams
Lent vagyok a zarándokokkal
Torkig vagyok ezzel a disznóval
Úgyhogy azt gondolom, hogy a munka halott, kimegyek és meghalok

Mert bűnös lettem!
Mondtam nekik, hogy ne maradjanak a tűzben
Igen bűnös vagyok!
Mondtam nekik, hogy ne maradjanak a tűzben
Igen bűnös vagyok!
Mondtam nekik, hogy ne maradjanak a tűzben
De az arcodban vagyok, hagyom égni a tied

Mert bűnös lettem!
Mondtam nekik, hogy ne maradjanak a tűzben
Igen bűnös vagyok!
Mondtam nekik, hogy ne maradjanak a tűzben
Igen bűnös vagyok!
Mondtam nekik, hogy ne maradjanak a tűzben
De az arcodban vagyok, hagyom égni a tied

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr308448388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása