Ki ne szeretné a Kukoricát?

No Place to Hide

1996. október 15. - Denise D.

Album: Life is Peachy
Megjelenés éve: 1996
Dalszövegeket fordította: Cody

 

NO PLACE TO HIDE

Látom az arcaitokat és nem értem miért
Mindig azt álmodom ti, ott álltok előttem
Miért engem? Elveszitek a büszkeségem
És a szememben éppen megerőszakoltok engem… belül

Nincs olyan el, ahova elfuthatnék és elbújnék
Nincs olyan hely, amit szeretnék

Néha megnézem azt az időt, amikor visszanézek az életembe
Ha akarsz, érj hozzám, és lásd, mi van a szememben
Hogy éred el, hogy emlékezzek az utálatra, a szégyenre?
Nem utálsz engem?... néha?

Nincs olyan hely, ahova elfuthatnék és elbújnék
Nincs olyan hely, amit szeretnék

Nincs olyan hely, ahova elmenekülhetnék, szóval gyerünk, kövess engem (6x)
Nincs olyan hely, ahova elfuthatnék
Amit szeretnék…amit szeretnék (8x)

Nincs olyan el, ahova elfuthatnék és elbújnék
Nincs olyan hely, amit szeretnék (2x)

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr608448386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása