Ki ne szeretné a Kukoricát?

A.D.I.D.A.S

1996. október 15. - Denise D.

Album: Life is Peachy
Megjelenés éve: 1996
Dalszövegeket fordította: Cody

 

A.D.I.D.A.S

Őszintén szólva,
Valahogy mindig az történik
Hogy olyat álmodok, amit nem kéne
Ez nekem nem zavaró, mindig én vagyok a strici a fantáziáimban

Én nem tudom a kibaszott neved, Tehát kezdhetjük…

Nem gondoltam, hogy ez az egyetlen módja 
Hogy szabad legyek az elbaszott realitásokkal szemben
Így tehát erősebben verem, mert annyira vicces,
Hogy az arcom néz vissza rám

Én nem tudom a kibaszott neved, Tehát kezdhetjük a baszást

Minden nap a szexről álmodom
Minden nap a baszásról álmodom 

Minden nap a szexről álmodom

Igen… Minden nap a szexről álmodom
És… Minden nap a szexről álmodom
Igen… Minden nap a szexről álmodom
És… Minden nap a szexről álmodom
Igen… Minden nap a szexről álmodom
És… Minden nap a szexről álmodom
Igen… Minden nap a szexről álmodom

Minden nap a szexről álmodom
Minden nap a baszásról álmodom
Minden nap a szexről álmodom
Minden nap a baszásról álmodom

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr1008448394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása