Ki ne szeretné a Kukoricát?

Lies

Korn (1994)

1994. október 11. - Polski gyerek

Album: Korn
Megjelenés éve: 1994
Dalszövegeket fordította: Cody

 

LIES

Szeretem keresni a gondolatokat benned, amiket elrejted
Mi a probléma?
Nem úgy tűnik, hogy
Keresnéd a problémákat, amik kísértenek, kigúnyolnak

Mosolygok, miközben te félsz
Elfutsz, miközben a lelked fizet

Szoktál a félelmeken kívül nézni?
Gondolj bele az életedbe
Gondolj bele a belső félelmedbe (2x)

Szeretem keresni a gondolatokat benned, amiket elrejted
Mi a probléma?
Nem úgy tűnik, hogy
Kinyitnád magad nekem, és engednéd, hogy megérintselek

Szoktál a félelmeken kívül nézni?
Gondolj bele az életedbe
Gondolj bele a belső félelmedbe (2x)

Szeretném, hogy lásd, álcázás mestere
Minden dolgot, amivel bántani akartál, ostoba hazugság
Azt akartam tőled, hogy félj, belül számold föl magad
Egyszer befogadtalak téged, legközelebb ki foglak dobni

Én próbálkoztam, te nyertél
Az életem kitépi a szívedet és megsemmisíti a fájdalmam!
Gyerünk!

Szoktál a félelmeken kívül nézni?
Gondolj bele az életedbe
Gondolj bele a belső félelmedbe (4x)

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr438441906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása