Ki ne szeretné a Kukoricát?

Faget

Korn (1994)

1994. október 11. - Polski gyerek

Album: Korn
Megjelenés éve: 1994
Dalszövegeket fordította: Cody

 

FAGET

(HIV!)
Itt vagyok én, más, mint a normális világ
Miért kötekedtél velem? Csupán nevetségessé teszel
Kibaszott előítéletek tömik tele az agyatokat
Ronda vagyok, kérlek csak menj el

(HIV!)
Beléd látok, és te jól vagy
Ez egy eltitkolt áldás
(HIV!)
Miért bánsz így velem?
A gyűlölet megmarad 

Sétálgatok, úgy néz ki, sohase fogok tudni elbújni előle
Mindenki nevet, ez mind fájdalom
Ha a helyemben lennél, mit tennél?
Valószínűleg semmit, csak eldobnál

(HIV!)
Beléd látok, és te jól vagy
Ez egy eltitkolt áldás
(HIV!)
Miért bánsz így velem?
A gyűlölet megmarad

Buzi! (3x)

Itt vagyok én, más, mint a normális világ
Miért kötekedtél velem? Csupán nevetségessé teszel
Kibaszott előítéletek tömik tele az agyatokat
Ronda vagyok, kérlek csak menj el

(HIV!)
Beléd látok, és te jól vagy
Ez egy eltitkolt áldás
(HIV!)
Miért bánsz így velem?
A gyűlölet megmarad

Buzi!
Punci 
Buzi

Csak egy „szépfiú” vagyok, akárhogyan hívsz is
Valójában, ha látnál, sem ismernél fel egy igazi férfit
Napról napra folytatódik a terror, fiam
Te csaló vagy, bár mi nem akarunk tőled semmit
Belebetegedtem és fáradtam abba, hogy az emberek így kezelnek minden nap
Most már kit érdekel, van valami mondanivalóm

Mindenkinek, akik azt gondolják, furcsa vagyok
Akik szerint nem itt kéne lennem, hanem egy ketrecbe zárva:
Nem is tudod mi a franc van egyébként.
Úgy érzed, hogy „ő egy szépfiú”, én egy rab vagyok
Egy olyan világnak, ahol nem értékelik ezt a szart
Szopjátok le a farkam és elvezzétek!

Övé volt a fegyverem, de az ő erős testével bármit mondhat
Övé volt a fegyverem, de az ő erős teste amúgy is hatalmas
Övé volt a fegyverem, de az ő erős testével valamit mondani fog
Övé volt a fegyverem, de az ő erős teste amúgy is hatalmas
Övé volt a fegyverem, de az ő erős testével bármit mondhat
Övé volt a fegyverem, de az ő erős teste elmegy
Övé volt a fegyverem, de az ő erős testével valamit mondani fog
Övé volt a fegyverem, de az ő erős teste amúgy is hatalmas

Csak egy szépfiú vagyok, nem feltételezik, hogy megbaszok egy lányt
Csak egy szépfiú vagyok, itt élek ebben a kibaszott világban
Csak egy szépfiú vagyok, nem feltételezik, hogy megbaszok egy lányt
Csak egy szépfiú vagyok, itt élek ebben a kibaszott világban

Az egész életem, ki vagyok? (12x)
Az egész életem

(Buzi)
Csak egy buzi vagyok (Buzi)
Csak egy buzi vagyok (Buzi)
Csak egy buzi vagyok (Buzi)
Buzi vagyok (Buzi)
Nem vagyok buzi! (vagy még is?) (Buzi)
Nem vagyok buzi! (vagy még is?) (Buzi)
Nem vagyok buzi! (vagy még is?) (Buzi)
Te anyabaszó hímringyó!

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr138441884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása