Ki ne szeretné a Kukoricát?

Daddy

Korn (1994)

1994. október 11. - Polski gyerek

Album: Korn
Megjelenés éve: 1994
Dalszövegeket fordította: Cody

 

DADDY

Anya kérlek, bocsáss meg
Csak az a sok fájdalom és szenvedés
Most, hogy készen vagyok, emlékszem, mindig szeretni foglak
Én vagyok a fiad

Kisgyerek, aki olyan szép
Gyere, játszunk, leszek az apád                        
Ártatlan gyermek, olyan édes
Megerőszakolom a gondolataid, a húsodat eszem

Már megerőszakolt! Úgy érzem piszkos
Ez fáj! Mint egy gyerek
Lekötve! „Ez egy jó fiú”
És megbasz! Saját gyermeke
Sikoltok! Senki nem hallja meg
Ez fáj! Nem vagyok hazug
Istenem! Láttam, hogy nézted
Anyu, miért? Saját gyermeke

Kisgyerek, aki olyan szép
Gyere, játszunk, leszek az apád

Már megerőszakolt! Úgy érzem piszkos
Ez fáj! Mint egy gyerek
Lekötve! „Ez egy jó fiú”
És megbasz! Saját gyermeke
Sikoltok! Senki nem hallja meg
Ez fáj! Nem vagyok hazug
Istenem! Láttam, hogy nézted
Anyu, miért? Saját gyermeke

Semmi baj

Már megerőszakolt! Úgy érzem piszkos (aaaaaaaaahhhh....)
Ez fáj! Fájt, mint egy gyerek
Lekötve! „Ez egy jó fiú” (aaaaaaaaahhhh....)
És megbasz! Saját gyermeke
Megerőszakolt! Senki nem hallja meg (aaaaaaaaahhhh....)
Ez fáj! Mint egy gyerek
Lekötve! Senki nem ver meg (aaaaaaaaahhhh....)
És megerőszakolt! Saját gyermeke
Csak ülök! Senki nem hall meg (aaaaaaaaahhhh....)
Ez fáj! Mint egy gyerek
Lekötve! „Ez egy jó fiú” (aaaaaaaaahhhh....)
És megbasz! Saját gyermeke
Sikoltok! Senki nem hallja meg (aaaaaaaaahhhh....)
Ez fáj! Mint egy gyerek
Lekötve! Senki nem hall meg (aaaaaaaaahhhh....)
Anyu, miért? Saját gyermeke 

„Nem értem oda”
Anya azt mondta, nem érdekel
„Nem értem oda”
Aztán anya megállt, és csak bámult 

Kicsi lány, olyan gyönyörű
Megerőszakolom a gondolataid, a húsodat eszem

Már megerőszakolt! Úgy érzem piszkos
Ez fáj! Mint egy gyerek
Lekötve! „Ez egy jó fiú”
És megbasz! Saját gyermeke
Sikoltok! Senki nem hallja meg
Ez fáj! Nem vagyok hazug
Istenem! Láttam, hogy nézted
Anyu, miért? Saját gyermeke 

Már megerőszakolt! Úgy érzem piszkos
Ez fáj! Mint egy gyerek
Lekötve! „Ez egy jó fiú”
És megbasz! Saját gyermeke
Sikoltok! Senki nem hallja meg
Ez fáj! Nem vagyok hazug
Istenem! Láttam, hogy nézted
Anyu, miért? Saját gyermeke

Már megerőszakolt! Úgy érzem piszkos
Ez fáj! Nem vagyok hazug
Istenem! Láttam, hogy nézted
Anyu, miért? Saját gyermeke
Sikoltok! Senki nem hallja meg
Ez fáj! Nem vagyok hazug
Istenem! Láttam, hogy nézted
Anyu, miért???

Kibaszottul utállak! Kurva anyád!
Kurva anyád! Én kibaszottul utállak! Baszd meg!
The rohadék, tönkretetted az életem!
Azt akarom, hogy meghalj!
Elegem van belőled, kurva anyád…oh oh
Miért tetted ezt velem?
Utállak!
Kibaszottul utállak!
Miért?!
Utállak!

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr818441926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása