Ki ne szeretné a Kukoricát?

Christmas Song

1993. január 01. - Denise D.

Dal címe: Christmas Song
Év: 1993
Fordította: Cody

 

Karácsony éjszakája előtt, és mindenki a házban
Mindenki megkövezve, még az egér is

Az ember a kurva házban és én a börtönbe
Én csak letelepedek, ahogy egy farok

Amikor hirtelen halottam egy ilyen zörgést
Megbotlottam a farkamon és tönkretettem a hólyagomat!

Lementem és mit láttam?!
Egy kövér kis piros buzi lóg a fáról

Megtömte a harisnyákat reefers-el és sörrel
És a nagy kövér szőrös fasz, elrontja a „családi hatást” 

Ez volt az én karácsonyi történetem. Vicces volt ugye?

Ő még csak nem is…
Ő sohasem látott a dolgaim mögé, elhagyta a titkos szemét
Ott voltam a közelében én, zimma zimma mama fah
Meg fogom mondani ezt neki, remélem, nem sértem meg, jött a grizma
Adjon egy kis ízelítőt nekem, adjon egy kis izgalmat, az átkozott majom
A te majmod maradhat velem 

Hajszolja az agyam, régi, gecis, szaros faszom volt ez a nap
Soha nem fog zimma zimmázni, ezen a napon soha
Én betegesen izgatott voltam, igen
Azt hiszi jobb, mint én uma zooma nooga dunga,
Le tudsz szopni mindennap, egy, kettő, három, négy
Mikulás szopd le a faszom mindennap!

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr828449010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása