Ki ne szeretné a Kukoricát?

Fieldy: "Nem akarok Daviddel harcolni!"

2014. június 29. - Denise D.

fieldy_1404028054.png_470x220

A Korn basszusgitárosa, Reginald "Fieldy" Arvizu június 22-én adott interjút a "The Louvau Show"-ban, Scottsdale-ben, Arizonában.
Arra a kérdésre, hogy a Korn régebbi dobosának, David Silveriának mi a gondja vele, és miért haragszik rá, a basszusgitáros ezt mondta: "Nem vagyok annyira jelen a médiában, nem vagyok ez a rivaldafényben élő típus, de hallottam róla. És nem igazán értem, mi miatt ennyire dühös. De mai napig, akárhol, interjúkban is elmondom, hogy szerintem ő egy király dobos. Tetszik a hencegése, és a stílusa, és semmi gondom nincs vele. Ha neki van is valami problémája velem, nekem vele nincs." - nyilatkozta Fieldy. - "Megemlítettem valamit a könyvemben, amikor még 20 év körüliek lehettünk, szinte összeverekedtünk, és szerintem rosszul fejeztem ki magam. Manapság már megváltoztatnám. Ez történt. Próbáltunk elmesélni egy történetet, hogy segítsünk az embereknek, aztán valaki, például David, olvasta, olvasta, és félreértette. Nem így értettem, nem akartam megütni. Mai napig nem akarom kihívni egy bunyóra, mert nem igazán szeretnék senkivel se harcolni. Hogyha valaha is összefutnék vele, és bunyózni akarna velem, ezt mondanám: 'Gyerünk ember, üss meg. Én csak itt fogok állni.' Senkivel nem akarok már harcolni. 44 vagyok, nem vagyok már az a nagy bunyós. És ha valaki mégis meg akarna ütni (David), üsd ki magad, haver."
Tavaly decemberben egy rajongó Davidet a közte és Fieldy közt kialakult harcról kérdezte - amit Fieldy 2010-ben megjelentetett önéletrajzi könyvében, a 'Got The Life'-ban írt le. David így válaszolt: "Ha ha!! Fieldy SOHA nem dobott meg a basszusgitárjával, és akart velem bunyózni. Gyáva, csak a szája nagy, és tisztában van vele, hogy szétrúgnám a félénk seggét. Imádnám, ha most már a szemembe mondana minden szarságot. Ki akarom ütni." - nyilatkozta. - "Bocs srácok. Fieldy olyan régóta játszotta a kemény csávót, hogy örülök, hogy elmondhatom az igazságot. Megjátszotta magát a turnén a személyzetünk előtt, tudta, hogy úgyis megússza, mert a csapatunk jól volt fizetve, és nem akarták elveszíteni a munkájukat. Úgy járkált körülöttünk, mint egy kemény gangszta. Mindenki röhögte a háta mögött, mert tudták, hogy egy gyáva féreg. Szeretném egyedül látni valahol, biztonsági őrök nélkül, akik megvédik a törpét. Semmit nem mondana, mert be van szarva tőlem." Silveria rajongóit arra is bátorította, hogy kommentjeit osszák meg mindenhol, hátha Fieldy látja majd.
A Korn énekese, Jonathan Davis teljesen elvetette annak lehetőségét, hogy a banda újból összeálljon Silveriával, hiszen szerinte az együttes jelenlegi felállása "így tökéletes".
Silveria volt a második, aki Head 2005-ös kilépését követően, 2006-ban szintén elhagyta a bandát. De amíg Head szólókarrierbe kezdett, Silveria visszatért Huntington Beach-re, és egy éttermet nyitott.
A 'Metal Hammer' magazin nemrég megkérdezte Davistől, hogy van-e valami esélye annak, hogy Silveria visszatér a bandába. "Nincs." - válaszolta. - "Semmi negatívat nem szeretnék mondani, a felállásunk most tökéletes, Ray csodás dobos. Tökéletesen beilleszkedett, és semmi gátlása nincs, a többi dobossal ellentétben."
Silveria tavaly ismét feltűnt, hogy rajongói kérdésekre válaszoljon, ami közben egy jó nagy pofont adott az eredeti bandának, kiemelve, hogy mennyire fontos volt az ő tevékenysége, munkássága, mennyit hozzátett a banda eredeti hangjához. "Én egy eredeti, ritmikus dobos vagyok, Ray pedig egy heavy metal dobos. A Korn ezért nem hangzik már annyira egyedien, mint régen. Elvesztették ritmikájukat."
SIlveria hozzátette, hogy ő "nem beszélt szarságokat" régebbi bandájáról. "Megmondtam, hogy visszatérnék, és helyrehoznék mindent a csapatban."
Davis a 'The Pulse Of Radio'-nak elmondta, hogy szerinte Silveria elvesztette szenvedélyét a zenélés iránt. "David ott volt, hogy ritmusokat találjon ki, de mégsem. Nem szeretett már dobolni. Szerintem az első két albumon még nagyon is élvezte a dobolást, azt követően azonban elvesztette a dobolás iránti imádatát. Ez megtörténik. Oké, megértjük, tovább akart lépni, és ki akart próbálni valami újat."
A Fieldyvel készített interjút meghallgathatjátok, hogyha az alábbi képre kattintotok:

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr246447155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása