Ki ne szeretné a Kukoricát?

Bleeding Out

2011. december 02. - Denise D.

Album: The Path of Totality
Megjelenés éve: 2011
Dalszövegeket fordította: Denise

 

BLEEDING OUT

Bámulok egy arcot
Amit nem ismerek fel
Romlott és kicserélt
Élettelen és jóságos
Sosem mondhatod
Hogy nem próbálkoztam
Nem tudom kitörölni
Ami az elmémben van

Én vagyok az, aki ad neked
Én vagyok az, aki áttör téged
Akármit készülsz tenni
Fel fog falni és karóba fog húzni

Elvérzek
Gyötrődöm, mert bíztam benned
A gyűlölet szégyenné változik
Miként dicsőítelek, imádott idióta
Én vagyok az, aki kiszabadít
Korlátozlak, hogy égj az örökkévalóságig, mert
Elvérzek
Sosem vagy itt, amikor szükségem van rád

Egybekötöm a gondolataimat
Egykor elhúztam őket
Vándorlok ebben az útvesztőben
Egy cselekedet, ami szublimálódik
Sosem mondhatod
Hogy nem próbálkoztam
Nem tudom kitörölni
Ami az elmémben van

Én vagyok az, aki ad neked
Én vagyok az, aki áttör téged
Akármit készülsz tenni
Fel fog falni és karóba fog húzni

Elvérzek
Gyötrődöm, mert bíztam benned
A gyűlölet szégyenné változik
Miként dicsőítelek, imádott idióta
Én vagyok az, aki kiszabadít
Korlátozlak, hogy égj az örökkévalóságig, mert
Elvérzek
Sosem vagy itt, amikor szükségem van rád

Elvérzek
Gyötrődöm, mert bíztam benned
A gyűlölet szégyenné változik
Miként dicsőítelek, imádott idióta
Én vagyok az, aki kiszabadít
Korlátozlak, hogy égj az örökkévalóságig, mert
Elvérzek
Sosem vagy itt, amikor szükségem van rád

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr528442332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása