Ki ne szeretné a Kukoricát?

Akartok Kornspace-es képet?

2010. július 26. - Starbert

Lorien_eve nevű KS felhasználó bejegyzése alapán:
Néhány héttel ezelőtt megkértem Khris-t, hogy készítsen nekem egy posztert Ray Luzier hangulatjeléről, ami az oldalon található. (Emotes) Este meg is kértem Ray-t, hogy írja alá. Elmeséltem neki, hogy mi áll ez mögött, hogy ez volt a legnépszerűbb hangulatjel az oldalon, és, hogy törölték, mert a felhasználók teleírták ezzel a jellel az oldalt. Amikor ezt először meglátta csak nevetett. Nagy örömét lelte ebben. És amikor közöltem vele, hogy törölték azt mondta: - Jaj, ne! - Több volt, mint boldog, mikor le lett fényképezve a 'jellel. Mikor megkérdeztem tőle, hogy lefényképezhetem-e, ő visszakérdezett: - Ilyen arcot vágjak? - Ray aláírta, majd rakott egy nyilat a hangulatjel mellé, ami rá mutat, majd oda írta, hogy "Wow".

A kép megtalálható a KornSpace-en!

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr62177680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása