Ki ne szeretné a Kukoricát?

Trapped Underneath the Stairs

2010. július 13. - Denise D.

Album: Korn III: Remember Who You Are
Megjelenés éve: 2010
Dalszövegeket fordította: Denise

 

TRAPPED UNDERNEATH THE STAIRS

Csillapodva fulldoklom
Türelmesen várom, hogy
Az elmém igazán összeomoljon
Félek attól, hogy utálnak
Mert holtfáradt vagyok
Valahogyan a többiektől eltérően

Csapdába estem a lépcsők alatt
Küzdök a félelmeimmel
Folyamatosan, csendesen, de mégis hangosan

Az vagyok, aki
Nem tudok ellene mit tenni
Próbálom elrejteni
De folyamatosan áttör
Teljesen másnak érzem a világot
Mint akárki közületek
Emlékezz, ki vagy
Semmit nem tudsz ellene tenni

Folyton vitatkozok
Miért játszom mindig
Sétálok lelombozott elmémmel
Senkire sem akarok hasonlítani
Mi a faszt tettem
Hogy megérdemlem ezt a terrort?

Csapdába estem a lépcsők alatt
Küzdök a félelmeimmel
Folyamatosan, csendesen, de mégis hangosan

Az vagyok, aki
Nem tudok ellene mit tenni
Próbálom elrejteni
De folyamatosan áttör
Teljesen másnak érzem a világot
Mint akárki közületek
Emlékezz, ki vagy
Nem tudok ellene mit tenni

Nem vagyok olyan, mint ők
Nem tudom elrejteni, ki vagyok
Szeresd vagy ne
Letolom
Úgyis visszajön ismét
Az Orvosság már régóta nem működik
Én vagyok a saját problémám
A belsőm sehova se tud menekülni
A fenébe se lehet menekülni

Az vagyok, aki
Nem tudok ellene mit tenni
Próbálom elrejteni
De folyamatosan áttör
Teljesen másnak érzem a világot
Mint akárki közületek
Emlékezz, ki vagy
Nem tudok ellene mit tenni

Mindig nagyképű vagy önmagadhoz

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr418448912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása