Ki ne szeretné a Kukoricát?

Dalok értelmezése 4.0

2010. április 17. - Starbert

01, Dead / Halott
"All I want in life is to be happy" - "Amit akarok, az életben az az, hogy boldog legyek" Az emberek azt mondják, hogy ez a mondat a himnuszukká vált. Ez olyan, mint amikor kezdem jólérezni magam, aztán jön valami, elveszi ezt az érzést, aztán meg semminek érzem magam, mintha halott lennék.  - JD

02, Falling Away From Me / Elszáll tőlem
Ez a dal a családon belüli erőszakról szól, és azokról a dolgokról, hogy mit lehet tenni annak érdekében, hogy kikerülhessen valaki abból a helyzetből. Senkivel sem lehet így bánn
i. - JD

03, Trash / Szemét
A "Trash" arról szól, hogy kidobtam a világomat, és mindent. A csajt is kidobtam, az idős énemmel együtt. A csatákról szól, amit az úton tettem, az egész album arról szól, amit átéltem; mikor az úton voltam és megőrültem. - JD

04, Make Me Bad / Rosszá teszel
"I need to feel the sickness in you" - "Éreznem kell a betegséget benned" A"Make Me Bad" azokról a dolgokról szól, amikor az úton voltan, amikor megházasodtam, illetve, mikor más nőkkel voltam. Nem vagyok házas többé... Az életstílusom miatt,  és én ezt nem tehetem a feleségemmel. Szóvel ez végetért. De nekem miért csak egy emberrel kéne lennem? Ezt tesszük mi, mindent megbaszunk, és ez az, amit a természetünk akar. De ő egy nagyszerű nő volt az életemben, és én nem akartam vele folytatni... Ez jó volt számomra, hogy ezeket elmondtam neki, és hagytam elmenni, hogy találjon valakit, aki tud neki segíteni, és olyan, mint ő. Szóval ez a szám arról szól, hogy rosszá tesz-e az, hogy más nőkkel akarok lenni. Ez az egyetlen drog a számomra, mert nem iszom többé. Már egy éve józan vagyok. Nincsen más bűnöm. - JD

05, Beg for Me / Könyörögj nekem
A "Beg for Me" az több annál, mint egy bosszús dolog, mert ez az egész dolog a tömeg. Amikor a színpadon vagyok, akkor az aggódásom egy órán át megszűnik. - JD

06, Hey Daddy / Hé, apuci
A "Hey Daddy" arról szól, mikor tudathasadásom volt, és a hangok azt mondták nekem, hogy rosszat tegyek... Hogy megöljem magam. Az apuci az egyik becenevem, szóval a dal alatt egész végig magamhoz beszélek. Ezt nehéz megmagyarázni. - JD


A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr801929313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása