Ki ne szeretné a Kukoricát?

Hey Daddy

1999. november 16. - Denise D.

Album: Issues
Megjelenés éve: 1999
Dalszövegeket fordította: Denise

 

HEY DADDY

Hadd lássam (Hadd lássam)
Hogyan lett az életem (Elvéve)
Elvéve
Ez a démon (Kísért engem)
Kísért engem
Várakoznak (Segíts)
Segíts

Felbaszol
Elhallgattatsz ás korlátozol
Összeszedsz, amikor a padlón vagyok
Nem tudok nélkülük élni
Nem élek nélkülük

Hé, apuci (Apuci)
Elvisznek engem (El)
Harapdálva
Szembenéz vele (A lelkem)
A lelkem
Felfalnak
Kérlek, segíts

Felbaszol
Elhallgattatsz ás korlátozol
Összeszedsz, amikor a padlón vagyok
Nem tudok nélkülük élni
Nem élek nélkülük

Azt mondják, ez a dolog itt belül
Ki akar törni
Csak üvölt és kiált
Próbálom nem kiengedni őket
Azt mondják, bántsam magam
Azt mondják, bántsam magam
Azt mondják, bántsam magam
De nem fogok rájuk hallgatni

Felbaszol
Elhallgattatsz ás korlátozol
Összeszedsz, amikor a padlón vagyok
Nem tudok nélkülük élni
Nem élek nélkülük

Felbaszol
Elhallgattatsz ás korlátozol
Összeszedsz, amikor a padlón vagyok
Nem tudok nélkülük élni
Nem élek nélkülük

Hé, apuci (Várakozok)

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr848448606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása