Ki ne szeretné a Kukoricát?

Earache My Eye

1998. augusztus 18. - Denise D.

Album: Follow the Leader
Megjelenés éve: 1998
Dalszövegeket fordította: Cody

 

EARACHE MY EYE

Anyukám beszélni akar velem
Próbálja elmondani, hogyan kell élni
De én nem hallgatok rá
Mert a fejem olyan, mint egy szita

Apám kitagadott engem
Mert a nővérem ruháit viseltem
Elkapott a fürdőszobában
Egy pár harisnyával 

A kosárlabdaedzőm
Simán kirúgott a csapatból
A magas sarkúk viselése
És a királynős viselkedés miatt 

Gyere hozzá kötni a farkamat egy fához, egy fához, egy fához
Gyere hozzá kötni a farkamat egy fához, egy fához, egy fához
Gyere hozzá kötni a farkamat egy fához

Kezd a boogiet
Gyerünk Head 

A világ a végéhez közeledik,
És engem már nem érdekel
Amíg ott van a kurvám,
Oh és a repülő felszerelésem 

Engem nem zavar,
Hogyha az emberek azt hiszik, vicces vagyok
Mert egy nagy rock sztár vagyok
És rengeteg pénzt keresek! 

Pénz, Pénz, Pénz
Úgyérted pesok?
Pénz Ka Ching
Hahaha

Olyan kurva gazdag vagyok
Sok pénzt
Sok kibaszott pénzt
Meg fogok gazdagodni

Saját bevásárlóközpont és parkoló
És csillagok és minden szar!
Enyém leszel! Hah! Te is! Ti hárman!
Enyém, haha hohoh 

Vedd fel a ritmust
Hozzuk vissza még egyszer Jonathan
Jonathan dobjai egyre lassabbak, lassabbak
Még több ritmus, lassítsuk le ezt a szart őrült lassúvá
Gyerünk. Halál. Pont itt. Ah!
Ne baszd el, ne törd el ezt a kínt

Ráadásul tudod, hogy Boy George be van lőve
Nem basszuk el
Rick James a crack házban van
Én fizetek, ez minden, ami számít
Hahahahahaha 

Bomba a kibaszott házban!
Ohhh ohh
Adjál valamit
HAHAHAHAHAHA

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr618448506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása