Ki ne szeretné a Kukoricát?

B.B.K.

1998. augusztus 18. - Denise D.

Album: Follow the Leader
Megjelenés éve: 1998
Dalszövegeket fordította: Cody

 

B.B.K.

Látod tehát, eddig jutottam
Kérlek adj egy helyet ahol elbújhatok
Nem akarok tovább menni, szóval vigyél el innen

Az élet néha felbosszant
Sose jó ez az utazás számomra
Mindig amikor szerelmet keresek, elveszik tőlem

Rendben! Akkor játszok
Adj egy jelzést! Ez egy buzi
Adj egy kis időt! És imádkozom
Itt az idő meghalnom! Ezt akarom én?

Semmi baj sincs azzal ha azt akarom,hogy szeressenek
Valami baj van velem
Egyszer az életben szeretnék szabad lenni

Hadd legyek önmagam

Rendben! Akkor játszok
Adj egy jelzést! Ez egy buzi
Adj egy kis időt! És imádkozom
Itt az idő meghalnom! Ezt akarom én?

(Vigyél)
Vigyél el
(Vigyél)
Vigyél el
(Vigyél)
Vigyél el
(Vigyél
Vigyél...el

[Scat]

Rendben! Akkor játszok
Adj egy jelzést! Ez egy buzi
Adj egy kis időt! És imádkozom
Itt az idő meghalnom! Ezt akarom én?

Rendben! Akkor játszok
Adj egy jelzést! Ez egy buzi
Adj egy kis időt! És imádkozom
Itt az idő meghalnom! Ezt akarom én?

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr638448454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása