Ki ne szeretné a Kukoricát?

Egy már általunk megemlített interjú magyarul! (Forrás: Offline.hu)

2013. július 26. - Polski gyerek

Korn-performing-at-Rock-On-The-Range-Crew-Stadium-in-Columbus-Ohio-May-17th-2013-photo-by-Marc-Nader-3350.jpg_467x700

Ezeket az interjúkat már említettük régebben de most végre elég jó magyar fordítással is szolgálhatunk hála az offline.hu-nak!

Október 1-jén jelenik meg a Korn tizenegyedik albuma, a The Paradigm Shift. Brian "Head" Welch a Rolling Stone-nak nyilatkozva a következőket árulta el az új anyaggal kapcsolatban: " A végeredmény a régi Korn és egy csomó új összetevő nagyon jó vegyítése lett. Az egész albumnak újszerű, friss, 2013-as Korn-hangzása van. A dallamokat, a szövegeket és a refréneket pedig egy új szintre emeltük. Ez az eddigi kedvenc albumom a csapattól.”

 

Jonathan Davis is meglepő őszinteséggel vallott a munkálatokról és magánéletbeli problémáiról:

"Nagyon különleges volt megírni ezt a lemezt. A többiek tavaly augusztusban kezdtek el dolgozni a dalokon, én azonban egészen márciusig nem tudtam ezzel foglalkozni, mert rengeteg szar dolgon mentem keresztül. A kisfiam cukorbeteg lett, nekem pedig a gyógyszerekkel gyűlt meg a bajom, amiket a depressziómra szedtem. Totálisan szétbaszott ez az egész. Előtte három évig toltam magamba az antidepresszánsokat, de az orvosom azt mondta, hogy abba kell hagynom. Ezért elmentem egy rehabilitációs központba, mert úgy voltam vele, hogy nem akarom tovább folytatni ezt a szarságot. Összepakoltam és a leggettósabb helyet választottam, amit csak találtam,hogy lejöjjek a gyógyszerekről. Miután túl lettem a nehezén, gyakorlatilag beköltöztem négy hónapra a stúdióba, és csak a hétvégenként mentem haza. A gyermekeim is végig velem voltak, ami nagyon kreatív légkört teremtett. Nem is igazán kellett írnom, minden jött magától, tényleg varázslatos volt az egész. Nem tudom, hogy sikerült így összehoznom, mert tényleg borzasztó szarul voltam a gyógyszer-elvonási tünetektől, de ki merem jelenteni, hogy a lemez baromi jól sikerült."

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr15428164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása