Ki ne szeretné a Kukoricát?

"WTF IS THIS?!"

2012. május 02. - Polski gyerek

Látkép Jacksonville-ről 

 

J.D. Twittelte:

Ma este sétálgattam a színpadon Jacksonville-ben. Egyszer csak a monitoron egy "Ne káromkodj!" lap került elém. WTF!!! Azt hittem az USA-ban élünk barmok!

Felvettem az üzenetet a "ABITW" alatt és a rajongókhoz tartottam és mondtam "Nekünk nem kell gondolat ellenőrzés" és széttéptem

Basszátok meg mindig "káromkodni" fogok a dalokban!

A videón látható a történet (1:00-tól)

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr104484097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása