Ki ne szeretné a Kukoricát?

Pop a Pill

2010. július 13. - Denise D.

Album: Korn III: Remember Who You Are
Megjelenés éve: 2010
Dalszövegeket fordította: Denise

 

POP A PILL

Nézz csak ide
Mostmár tisztán látok
Nézz csak ide
Mostmár érzem
A boldogság
Ritkán található meg
Beveszem a gyógyszert
Mostmár rohadt boldog vagyok

Úgy érzem, egyes dolgok rajtam csúszkálnak
Szükségem van a fix adagomra
Jóval felettem van
Nem tudok ma élni nélküled

Nézz csak ide
Mostmár látom a színeket
Nézz csak ide
Olyan ronda vagyok, mint a segg
A boldogság
Ritkán található meg
Beveszem a gyógyszert
Mostmár rohadt boldog vagyok

Úgy érzem, egyes dolgok rajtam csúszkálnak
Szükségem van a fix adagomra
Jóval felettem van
Nem tudok ma élni nélküled
Nélküled, nélküled

Semmit nem osztogatok el abból, ami körülöttem van
Még a szerelmet se, ami körülvesz
Szerezz meg, éppen engem
Nem osztogatok el semmit
Azért teszem, hogy elzárjam a hangot
Bennem, bennem, bennem
Nem osztogatok el semmit

Úgy érzem, egyes dolgok rajtam csúszkálnak
Szükségem van a fix adagomra
Jóval felettem van
Nem tudok ma élni nélküled
Nélküled, nélküled, nélküled

Úgy érzem, egyes dolgok rajtam csúszkálnak
Szükségem van a fix adagomra
Jóval felettem van
Nem tudok ma élni nélküled

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr858448856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása