Ki ne szeretné a Kukoricát?

Tearjerker

2005. december 06. - Denise D.

Album: See You on the Other Side
Megjelenés éve: 2005
Dalszövegeket fordította: Denise

 

TEARJERKER

Bárcsak lenne valaki
Bárcsak lenne valaki
Aki szeretne engem

Amikor voltam valaki
Akkor tudtam, volt valaki
Aki szeretett engem

Miközben itt ülök, szétfagyva, egyedül
Még a szellemek is elfáradtak és hazamentek
Miközben visszamásznak a sziklák alá

Bárcsak lenne valami
Kérlek, mondd azt, hogy létezik ennél jobb
Bárcsak lenne valami több ennél
A telített magánynál

Bárcsak érezném
Bárcsak ellophatnám
Megszöktetném, megvesztegetném, de erre sose vagyok képes
Csak a telített magány marad

A csend egyre magányosabbá válik?
A csend egyre magányosabbá válik?
Ki tudja?
Hallom, ahogy mondja nekem
Hallom, ahogy mondja nekem
Menj haza

Mert a szörnyek ma játszanak
Összepakoltak, és leoltották a lámpákat

Bárcsak lenne valami
Kérlek, mondd azt, hogy létezik ennél jobb
Bárcsak lenne valami több ennél
A telített magánynál

Bárcsak érezném
Bárcsak ellophatnám
Megszöktetném, megvesztegetném, de erre sose vagyok képes
Csak a telített magány marad

A fürdővíz hideg
És ez az élet egyre öregebb lesz

Bárcsak érezném
Bárcsak érezném
Bárcsak ellophatnám
Megszöktetném, megvesztegetném
Bárcsak érezném
Bárcsak ellophatnám
Bárcsak érezném
Megszöktetném, megvesztegetném
De erre sose vagyok képes
Sose vagyok képes
Sose vagyok képes
Sose vagyok képes
Sose vagyok képes

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr758470232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása