Ki ne szeretné a Kukoricát?

Lost

1996. október 15. - Denise D.

Album: Life is Peachy
Megjelenés éve: 1996
Dalszövegeket fordította: Cody

 

LOST

Miért nem tudom eldönteni, hogy mért rejtem el az érzéseimet?
Mindig csavarja az agyamat, egy tüske a gerincemben
Persze, jó érzés, vesztegetni az időnket
Az elmém hátsó részében, egy tüske a gerincemben

Várj! Nézz előtte a szemembe
Miért? Elfordultam?

Mindig a képedbe bámulok, annyira vak vagy
Én feszült vagyok, mindig csak ugyanaz a harc
Ember, döntsd már el, menj előre, használd ki az idődet
Mindig csókol engem, az a tüske a gerincemben

Várj! Nem látsz belém
Miért? Játszod meg magad így?
Miért? Gyűlöljük egymást
Várj! Nem voltál a barátom?

Fájdalmat, haragot és félelmet érzek! (8x)

Ember, nézz belülre, most szükséged van a saját életedre
Emlékszel rám haver? Az a tüske a gerincedben
Egész végig vártam, rendkívül jól vagyok
Emlékszel rám? Az a tüske a gerincedben

Várj! Nem látsz belülre
Miért? Játszod meg magad így?
Miért? Gyűlöljük egymást
Várj! Nem voltál a barátom

Várj! Nem voltál a barátom (4x)

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr618448368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása