Ki ne szeretné a Kukoricát?

Kill You

1996. október 15. - Denise D.

Album: Life is Peachy
Megjelenés éve: 1996
Dalszövegeket fordította: Cody

 

KILL YOU

Úri élet, nem sírsz
Az én életemben, a fájdalom az úr
Sok éjszaka, fájdalmas gondolatok róla
Rám kiabál, megint tévedek

A visszautasítás után is, próbáltam barátod lenni
Próbáltam jó fiú lenni
Tagadom hogy a barátod próbáltam lenni
Csak gyűlöletet érzek belül

Felriaszt, valaki mentsen meg
Most ezek az emlékek töltik ki a szívem, eltemetnek!

Minden amire vágyok!
(Te nem vagy az igazi anyám)
Megölni téged
(Megverlek, leszúrlak és megbaszlak) (4x)

Visszatekintve, sose voltam jó
Te voltál a mostoha anyám, aki mindig azt akarta, tűnjek a szeme elől
Csak szimplán bemegyek a szobába és köszönök neked
De te pofon vágsz és kritizálod a ruhámat
Tovább akartam lépni, de a képek beleforrtak a fejembe
Váratlanul belenyomom a seggedbe a főkötőt!
Most a fiad nem valami vicces
Te kibaszott kurva! Sose játszottál velem!

Megváltoztattad az életem…nem lett jó…

Minden amire vágyok!
Megölni téged (2x)

Minden amire vágyok!
(Te nem vagy az igazi anyám)
Megölni téged
(Megverlek, leszúrlak és megbaszlak) (2x)

Azt kívánom halj meg! MOST!
Most…pont most…

Hogy tudok sírni…egy ember miatt…kit sose szerettem
Hogy tudok sírni…egy ember miatt…kit sose szerettem
Sose szerettem

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr498448402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása