Ki ne szeretné a Kukoricát?

Clown

Korn (1994)

1994. október 11. - Polski gyerek

Album: Korn
Megjelenés éve: 1994
Dalszövegeket fordította: Cody

 

CLOWN

„Épít…a testemben” Rendben mehet
*David 3 helyett 4-szer üt a dobverővel*
4 te mondtad (NÉGY?!) ó te rohadt buzi  (NÉGY?!)
Hé Ross te meg miről beszélsz?
(HÉ TESZT! Dumdumdum düüüüüm dumdumdum düüüüm)
Szóval azt mondod, hogy nem kell ennyi (Hé már elkezdtük a felvételt!)
Csak csináljuk már baszd meg!
…Rendben csak valami csavart akartam…
Egy kibaszott szalagon…hülye
Szeretnéd hallani?
Jóvan basszátok meg! BASSZÁTOK MEG!
GYERÜNK MÁÁÁR
Oké…te kalap szar…

 

Harag, itt belül,
Épít, a testemben
Miért utálsz? Mit tettem?
Te akartál megütni!

Üvöltök még egyet, és ha tetszik
Dobd el a gyűlöleted, rám mindent bizony lehet
Üss meg, mert én vagyok a furcsa, üss meg!
Mond, hogy punci vagyok, úgyis erősebb, vagy mint én

Mivan veled haver? Keménynek hiszed magad
Azért van a tetovált test, hogy elrejtse, ki vagy
Félsz, hogy őszinte legyél, légy önmagad
Egy gyáva ember!

Én nem menekülök,
Próbálok az lenni, aki belül vagyok
Nézz a szemembe, én szabad vagyok
Te viszont csak akarsz!

Üvöltök még egyet, és ha tetszik
Dobd el a gyűlöleted, rám mindent bizony lehet
Üss meg, mert én vagyok a furcsa, üss meg!
Mond, hogy punci vagyok, úgyis erősebb, vagy mint én

Mivan veled haver? Keménynek hiszed magad
Azért van a tetovált test, hogy elrejtse, ki vagy
Félsz, hogy őszinte legyél, légy önmagad
Egy gyáva ember!

Gyere ki hóra

Üss meg bohóc
Én már nem vagyok a te városodban, most üss meg bohóc! (4x)

Bohóc, te nem is vagy szar! Csak fordulj meg és széthasítom az arcod!

Üvöltök még egyet, és ha tetszik
Dobd el a gyűlöleted, rám mindent bizony lehet
Üss meg, mert én vagyok a furcsa, üss meg!
Mond, hogy punci vagyok, úgyis erősebb, vagy mint én

Mivan veled haver? Keménynek hiszed magad
Azért van a tetovált test, hogy elrejtse, ki vagy
Félsz, hogy őszinte legyél, légy önmagad
Egy gyáva ember!

Csak rohadtul kevés (3x)
Csak rohadtul okos! (4x)

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr488441862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása