Ki ne szeretné a Kukoricát?

Lullaby for a Sadist

2013. október 08. - Denise D.

Album: The Paradigm Shift
Megjelenés éve: 2013
Dalszövegeket fordította: Denise

 

LULLABY FOR A SADIST

Kavarog - sétálok abban a körben
Amit régen kihívtam
De valahogy mindig elveszek
Táplálom ezt a mélybe gyökerezett éhséget
Ami sosem él
A bennem lévő hang elevenen felfal

Egy, szeretlek bántani
Kettő, szeretem a fájdalmad
Három, játsszuk együtt
A vétkesek játékát
A négyes a kínzásért jár
Az ötös pedig a szégyenért
Mert amikor mindig akarod
Én feladom ezt a játékot

Játszani akartál
A hideg követ
Ez nem egy játék
Az életed az, amit lenyelek
Nem segíthetek rajtad
De mosolygok a fájdalmadon
Játszani akartál
De már én nyertem

Kárörvendő - elültettem a magokat
A fejed belsejébe
Azonnal, nézem, ahogy nő
És elpusztítja belső szerveidet
Könyörgöm, hogy vigasztalhassalak
Szadista hajlamaimmal
Figyelem, amint lehull egy könnycsepp
A szám mosolyra nyílik

Egy, szeretlek bántani
Kettő, szeretem a fájdalmad
Három, játszuk együtt
A vétkesek játékát
A négyes a kínzásért jár
Az ötös pedig a szégyenért
Mert amikor mindig akarod
Én feladom ezt a játékot

Játszani akartál
A hideg követ
Ez nem egy játék
Az életed az, amit lenyelek
Nem segíthetek rajtad
De mosolygok a fájdalmadon
Játszani akartál
De már én nyertem

Rád nézek, és repedezni kezdek
Beleadok, de te visszaveszed
Ez az altatódal az összes, amid van
Az összes, amid van
Szadista gyönyörűség, támadok
Támadok
Támadok
Támadok
Támadok

Játszani akartál
A hideg követ
Ez nem egy játék
Az életed az, amit lenyelek
Nem segíthetek rajtad
De mosolygok a fájdalmadon
Játszani akartál
De már én nyertem
Már én nyertem
Már én nyertem

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr698442090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása