Ki ne szeretné a Kukoricát?

Tudtad? Mi a közös a Korn és a Dead By Sunrise bandákban?

2012. március 03. - Polski gyerek

Szörfölgettem a neten, és számomra elképesztő dolgot találtam. Azt tudtam, hogy a Linkin Park énekesének van egy másik együttese a Dead By Sunrise és azt is tudtam, hogy valamennyi ismeretsége van Chester-nek J.D.-vel. Mivel a "Reanimation" nevű Linkin Park remix albumban az egyik dalnál "One Step Closer" Jonathan is közreműködött. Továbbá a System című dal is valamilyen közös dal féleség amit máig nem értek. De mi a köze a Dead by Sunrise-nak Jonathan-hoz? Felettébb egyszerű:

Dead By Sunrise tagok:

  • Elias Andra — drums
  • Brandon Belsky — bass guitar
  • Chester Bennington — lead vocals
  • Amir Derakh — lead guitar
  • Ryan Shuck — rhythm guitar, backing vocals 
  • Anthony "Fu" Valcic — keyboards, synthesizers
Sex Art tagok:
  • Jonathan Davis - vocals
  • Ray "Chaka" Solis - guitar
  • Ryan Shuck - guitar
  • Dave DeRoo - bass
  • Dennis Shinn - drums
Tehát Ryan Shuck (ORGY, Julien-K, Dead By Sunrise) és Jonathan Davis (Korn) régen egy bandában játszottak. Tudom ez nektek egy lényegtelen dolog de nekem nagyon érdekes ezért raktam ki.


A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr94286309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Glue · http://the-glue.blog.hu/ 2012.03.05. 15:12:27

És most ebben mi volt az új? Amúgy Ryan és a többiek a Julien-K-ba (ami előbb volt mint DBS) zenélnek ami jön is pestre nem sokára. Jah meg ha itt tartunk, van a Head Like a Hole amiben Chester úgyanúgy benne van, csak ezt a Kovers lemezzel együtt nem adták ki

Polski gyerek · http://korn.blog.hu 2012.03.05. 15:46:06

@The Glue: Ebbenmi az új? Semmi. Ez csak érdekesség volt amit eddig nem tudtam :D

PraiseTheInvader 2012.03.05. 16:09:03

J.D-n a képen a jó kis acélbetkós.
süti beállítások módosítása