Ki ne szeretné a Kukoricát?

Sanctuary

2011. december 02. - Denise D.

Album: The Path of Totality
Megjelenés éve: 2011
Dalszövegeket fordította: Denise

 

SANCTUARY

A pofon, megáldott
Az életem fénye valahogy kialudt
Érzések darabjain fekszem, amiket te irányítasz
Az együttérzésemet táplálod, a hazugság lelepleződik

Érzem ezt a rosszindulatot, imádkozom
Könyörgöm, tűntesd el ezt az ördögöt
Olyan dolgok után sóvárgok, amelyektől félek
Építem a szentélyemet, vérből és könnyekből

A vonalak, amiket felrajzoltam
A hegek mentén, feldagadnak
Beoltom őket nyugtatóval
Hogy elnyomjam ezt a bűbájt
Érzések darabjain fekszem, amiket te irányítasz
Táplálod ezt a rákot (betegség)
Ami el lett kaparintva

Érzem ezt a rosszindulatot, imádkozom
Könyörgöm, tűntesd el ezt az ördögöt
Olyan dolgok után sóvárgok, amelyektől félek
Építem a szentélyemet, vérből és könnyekből

Gyűlöletet érzek
Amikor senki sincs körülöttem
Vakon a levegőbe ordítok
Felfalom a szívemet a földről

Érzem ezt a rosszindulatot, imádkozom
Könyörgöm, tűntesd el ezt az ördögöt
Olyan dolgok után sóvárgok, amelyektől félek
Építem a szentélyemet, vérből és könnyekből

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr118442304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása