Ki ne szeretné a Kukoricát?

I'm The One

2005. január 01. - Denise D.

Dal címe: I'm The One
Év: 2005
Fordította: Cody

 

Én vagyok az egyetlen, aki bánt téged
Én vagyok az egyetlen, akit érdekelsz
Én vagyok az egyetlen, aki lenéz
Én vagyok az egyetlen, aki már amott van

Mit gondolsz, mi lett belőlem?
Mit gondolsz, mi lett belőlem?
Én vagyok az egyetlen, aki már lenéz rád
Hová, kihez mész, mikor már senki sincs ott?

Mikor már senki sincs ott…

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr978449040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása