Ki ne szeretné a Kukoricát?

Egyéb, nem albumon szereplő dalok

2004. január 01. - Polski gyerek

Egyéb
Nem albumokon szereplő dalok
FOLYAMATOS FRISSÍTÉS

(Időrendi sorrendben)

CHRISTMAS SONG (1993)

Karácsony éjszakája előtt, és mindenki a házban
Mindenki megkövezve, még az egér is

Az ember a kurva házban és én a börtönbe
Én csak letelepedek, ahogy egy farok

Amikor hirtelen halottam egy ilyen zörgést
Megbotlottam a farkamon és tönkretettem a hólyagomat!

Lementem és mit láttam?!
Egy kövér kis piros buzi lóg a fáról

Megtömte a harisnyákat reefers-el és sörrel
És a nagy kövér szőrös fasz, elrontja a „családi hatást” 

Ez volt az én karácsonyi történetem. Vicces volt ugye?

Ő még csak nem is…
Ő sohasem látott a dolgaim mögé, elhagyta a titkos szemét
Ott voltam a közelében én, zimma zimma mama fah
Meg fogom mondani ezt neki, remélem, nem sértem meg, jött a grizma
Adjon egy kis ízelítőt nekem, adjon egy kis izgalmat, az átkozott majom
A te majmod maradhat velem 

Hajszolja az agyam, régi, gecis, szaros faszom volt ez a nap
Soha nem fog zimma zimmázni, ezen a napon soha
Én betegesen izgatott voltam, igen
Azt hiszi jobb, mint én uma zooma nooga dunga,
Le tudsz szopni mindennap, egy, kettő, három, négy
Mikulás szopd le a faszom mindennap!

LODI DODI (1995) [Snoop Dogg cover]

Lodi Dodi, szeretünk partizni
Nem okozunk bajt
Nem zaklatunk senkit
Éppen csak néhány gyerek vagyunk mikrofonnal
És amikor zúzás van a mikrofonnál, mi odamegyünk és jobban zúzunk

I CAN REMEMBER (1998)

Emlékszem, amikor először találkoztunk
Valóban volt néhány alkalom
Amikor a siker elkezdett rugdosni
Az élet káosszá vált

Miért nem tudunk barátok maradni?
Miért itélsz el, azért ami vagyok?
Vissza tudunk menni megint?
Még mindig ugyanaz az ember vagyok

Kitaláltad, ki vagyok valójában
Az életed teszed rá
Miért nem azért látsz, ami vagyok?
Emberek vagyunk, ezt ne felejtsd el

Miért nem tudunk barátok maradni?
Miért itélsz el, azért ami vagyok?
Vissza tudunk menni megint?
Még mindig ugyanaz az ember vagyok

Álldogálj, ne kövess
Játszol velem, mint egy bohóc
Szembesülj vele, az élet nem igazi
Az élet nem igazi (nem igazi)
Az élet nem igazi (nem igazi)

Miért nem tudunk barátok maradni?
Miért ítélsz el, azért ami vagyok?
Vissza tudunk menni megint?
Még mindig ugyanaz az ember vagyok

Ugyanaz az ember (2x)

WORD UP (2004) [Cameo cover]

Yo, csinos hölgyek a világ minden tájáról
Van egy furcsa dolog, amit megmutatok nektek
Szóval mond el minden fiúnak és lánynak
Mond el a bátyádnak, nővérednek és anyádnak is
Miattunk lehajolsz
És tudod, mit kell tenned
Mozgasd a kezed az égben, ne érdekeljen semmi más
Suhanj az embereken, akik csak néznek és bámulnak
Táncolj, táncolj, táncolj gyorsan mama
Gyere baby mond el nekem mi az a szó

Fel a szóval (fel, fel) mindenki ezt mondja
Amikor hallod a hívást, neked el kell bújnod azt út alá
Fel a szóval (fel, fel) ez egy kód szó
Nem számít, hol mondod, tudod, hogy ezt kell hallgatnod

Most az összes szaros DJ akik azt hiszik egy légy vagy
Kell, hogy ennek legyen egy oka, és tudjuk, hogy miért
Repülj fel levegőbe és viselkedj úgy, mint egy igazi király
De rájössz, hogy úgy viselkedsz, mint egy bolond
Ha ez zene, akkor tehetjük
Legyen szabad tánc
Nincs időnk lelki szerelemre, romantikára
Nincs romantika, nincs romantika, nincs romantika számomra mama
Gyere baby mond el nekem mi az a szó 

Fel a szóval (fel, fel) mindenki ezt mondja
Amikor hallod a hívást, neked el kell bújnod azt út alá
Fel a szóval (fel, fel) ez egy kód szó
Nem számít, hol mondod, tudod, hogy ezt kell hallgatnod (wooo)

Fel a szóval (fel, fel) mindenki ezt mondja
Amikor hallod a hívást, neked el kell bújnod azt út alá
Fel a szóval (fel, fel) ez egy kód szó
Nem számít, hol mondod, tudod, hogy ezt kell hallgatnod

I'M THE ONE (2005)

Én vagyok az egyetlen, aki bánt téged
Én vagyok az egyetlen, akit érdekelsz
Én vagyok az egyetlen, aki lenéz
Én vagyok az egyetlen, aki már amott van

Mit gondolsz, mi lett belőlem?
Mit gondolsz, mi lett belőlem?
Én vagyok az egyetlen, aki már lenéz rád
Hová, kihez mész, mikor már senki sincs ott?

Mikor már senki sincs ott…

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr104883665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása