Ki ne szeretné a Kukoricát?

Nagy bejelentésre készül a Korn az őszi turnén! - Head interjú (by Mészáros Fanni)

2014. augusztus 21. - Polski gyerek

korn_interju_2014_sziget_fesztival.jpg_500x331

A rockbook.hu oldalnál dolgozó Fanni készített egy Szigetes interjút méghozzá Head-el. El se kell mondanom, hogy mennyire irigykedek rád :) De le a kalappal, egy rendkívül kiemelkedő minőségű interjú jött össze belőle! Nem is kertelek, hisz nagyon jól van összerakva a cikk, inkább egy az egyben bemásolom.

 

"KoRn zenekar 13 éves korom óta gyakorlatilag a mindenem, így el tudjátok képzelni mennyire boldog voltam mikor hívtak a Sziget Fesztiváltól, hogy mehetek interjút készíteni velük. Arra is volt mód, hogy kiválasszam, kit szeretnék interjúztatni, így a gitáros Brian „Head” Welch-et választottam.

 

A videóinterjút itt megtekinthetitek:

 

Head 2005-ben kiszállt a zenekarból, majd 2013-ben újra a banda tagja lett. Az eltelt években megküzdött súlyos drog és alkohol függőségével, és megtért, mai napig ezt az életvitelt követi.

 

Augusztus 16-án 19 órakor már a nagyszínpad backstage-ben vártunk, és nemsokára el is kezdhettük az interjút. Brian végig nagyon kedves és közvetlen volt, válaszolt minden kérdésünkre. A lábamon lévő Jonathan Davis portréra mosolyogva rácsodálkozott, aláírta a „Save My From Myself” című könyvét és albumát amit bevittem, sőt, még a főiskolán róla írt szakdolgozatomból is vittem neki egy példányt (röviden arról szólt, hogy hogyan kezdődhetett a függősége és hogyan küzdött meg vele, a pszichológiai okokból megközelítve), aminek láthatóan nagyon örült. Kétlem, hogy ilyenből túl sokat kapott volna az elmúlt évek során.

Amikor azt hittem, a nagy találkozást nem lehet fokozni, felállt a fotelből, hogy mindjárt visszajön, és pár perc múlva Jonathan Davis és Fieldy társaságában tért vissza. Nem tudom elmondani mennyire örültem, Jon gyorsan alá is írta a róla készült tetoválásom, és Headtől is kértem egyet a lábamra, mivel másnapra már le volt foglalva egy időpont a Budapest Ink Tattoo-ba, hogy örök emlék legyen a zenekarral való találkozás. Egy közös képet is sikerült még elkattintani a srácokkal és Eszterrel, aki az operatőrünk volt, utána már lejárt az idő amit bent tölthettünk, és sajnos mennünk kellett.

Mindent összegezve Brian nagyon közvetlen volt, akin látszik, hogy valóban a rajongókért van, aki kérdés nélkül behívja a zenekar közelben lévő tagjait, csak azért, mert tudja hogy neked fontos, és ezzel örömöt okoz neked.

Nagyon köszönöm, hogy ott lehettem, életem egyik legnagyobb élménye volt a világ legjobb énekesével és a kedvenc gitárosommal találkozni!

 

A szöveges interjút itt olvashatjátok:

 

Rockbook: - Sziasztok! Fanni vagyok a Rockbook-tól, és itt vagyunk a Sziget Fesztiválon Brian „Head” Welch-el. Az első kérdésünk, hogy hogy tetszik a Sziget eddig? Volt időd körülnézni a városban?

Brian „Head” Welch: - Nem, eddig végig a hotel szobámban voltam. De később körbe fogok nézni, remélhetőleg. Tudod, nagyon fáradtak vagyunk.

Rockbook: - Azt mondtad Munky és te olyan mintha testvérek lennétek. Milyen vele újra együtt zenélni?

Brian „Head” Welch: - Ó, nagyszerű! Ennek így kellett lennie, tudod, újra hülyülünk egymással és sokat mulatunk, olyan mint régen, mintha az a 8 év meg sem történt volna. Nagyon király!

Rockbook: - Ezután a turné után, mik a terveitek erre az évre?

Brian „Head” Welch: - Lesz egy nagy bejelenteni valónk az őszi turnén az USA-ban.

Rockbook: - Ez egy meglepetés. vagy valami ilyesmi?

Brian „Head” Welch: - Igen, ez egy olyan dolog, amiről még nem mondhatok semmit, mert akkor lelőjük a lényeget. Egy nagy dolog lesz, izgatottabban várom,mint bármi mást mostanság, úgyhogy nagyon készülök arra, hogy az emberek minél hamarabb megtudják.

Rockbook: - Mi a helyzet a Love & Death-tel? Lesz új turné, új dalok vagy bármi más mostanság?

Brian „Head” Welch: - Igen, ezután rögtön felvételeket készítünk, rögzítünk egy új albumot, ami januárban…őőő…február-március környékén fog megjelenni remélhetőleg, meglátjuk.

Rockbook: - Mit szeretsz csinálni a szabadidődben, amikor nem a színpadon játszol,vagy zenét írsz, a való életben, nem mint rock zenész?

Brian „Head” Welch: - Szeretek olvasni, Istennel eltölteni egy kis időt, a lányommal lenni, moziba menni. De nem tudom, mostanság az életemben nagyon sűrű minden, nincs túl sok szabadidőm. Amikor ráérek, általában a családommal vagyok.

Rockbook: - És mi a helyzet a következő könyveddel?

Brian „Head” Welch: - Most is azon dolgozom, valószínűleg 2015-ben fog megjelenni, nagyon király lesz, mert évekig sok őrült dolgot csináltam, szóval elég vicces lesz. Amiket csináltam, amiket csinálni akartam, poénos lesz. Meg fogja mutatni, hogy bármikor tudok röhögni magamon.

Rockbook: - Jól hangzik, én biztosan el fogom olvasni!

Brian „Head” Welch: - Helyes!

Rockbook: - Volt néhány nagy változás a zenekartagok életében az elmúlt években. Még mindig szoktatok koncert után bulizni, vagy most már teljesen más minden, mint azelőtt?

Brian „Head” Welch: - Igen, az előző turnén pár hete, átmentünk egy buliba ahol karaokeztunk, tudjátok mi az, ugye?

 

Rockbook: - Igen, persze!

Brian „Head” Welch: - A „Bust a move” című dalt énekeltem, Synyster Gates-el, az Avenged Sevenfold-ból, az egy jó buli volt. Már nem iszom, vagy drogozom, de ettől függetlenül szoktam olyanokkal lógni, akik buliznak.

Rockbook: - Mint zenész, nyilván ismered a srácokat, akik a rock&roll életet élik. Van egy lányod, őt engednéd, hogy valaha is olyan zenésszel randizzon, akinek ilyen életvitele van? Vagy azt mondanád: Jajj ne, ismerem már ezt az életvitelt! Igen, tudom, ez egy trükkös kérdés.

Brian „Head” Welch: - 2 éven belül nagykorú lesz, most 16, szóval… van választásom?

Rockbook: - Igen, nem apa kicsi lánya lesz többé.

Brian „Head” Welch: - Most azt mondanám, talán, de jelenleg az iskolára koncentrál, erre összepontosít, de nem tudom, meséltem már neki a zenészek életéről, hogy ez nem a legjobb életvitel, de nagyon szereti a zenét, szóval meglátjuk mit fog csinálni, hagyom azt tenni, amit szeretne, mindenki a saját döntéseit hozza meg.

Rockbook: - A vallás megváltoztatott, mint zenészt? A hited megváltoztatott abban, hogy milyen zenét írsz? Nem a szövegre gondolok, hanem a zenei részre.

Brian „Head” Welch: - Mi is volt az első kérdés?

Rockbook: - A vallás megváltoztatott, mint zenészt?

Brian „Head” Welch: - Vallás? Ó, a vallás, igen. Nem szeretem vallásnak hívni, mivel mikor az emberek a „vallást” hallják, olyanokra gondolnak, mint nagy templomok meg ilyesmi, nekem a szabadságot jelenti, spirituális ember vagyok, kapcsolatot teremtek a beszélgetés által, igen, kapcsolatnak hívom.  Igen, ez mindent megváltoztatott amit csinálok, mert az emberek azt mondják nagy buli a Földön lenni, de a legnagyobb buli akkor lesz, amikor már mindennek vége, és 80 éven belül egyikünk sem lesz itt, és Istennel fogunk egy igazán nagyot partyzni! Szeretek most is beszélgetni vele, nevetni vele meg minden ilyesmi, az emberek azt hiszik megőrültem, hogy ennyire belemélyültem a dologba. De igen, ez részévé vált a zenémnek, és minden másnak.

Rockbook: - Milyen számokat szeretsz a legjobban élőben játszani?

Brian „Head” Welch: - A KoRn-tól?

Rockbook: - Igen!

Brian „Head” Welch: - Here To Stay, Blind, azt mindig imádom, és az új dalt, a Love & Meth-et, azt nagyon szeretem! A Spike In My Veins is nagyon jó, Jonathan mindig belevonja a tömeget, az emberek teljesen megőrülnek rá.

Rockbook: - Mi a legjobb és legrosszabb része a turnézásnak?

Brian „Head” Welch: - A legjobb része kapcsolatot teremteni az emberekkel, a rajongókkal lenni és ilyesmi. Nagyon király hoteleket kapunk, jó kaját és buszokat meg hasonlók. A legrosszabb része hogy távol vagyunk a családunktól, nehézkes az alvás, és egy bőröndben van az életünk, ez elég nehéz. Ez tudod olyan, mint egy cirkusz, mindig más helyen vagyunk, de ez zene, és más ,mert szívből-lélekből csináljuk, de én szeretem, minden oké ezzel.

Rockbook: - Köszönjük a beszélgetést!"

 

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr566624229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása