Ki ne szeretné a Kukoricát?

Új album és DVD (info)

2012. augusztus 09. - Polski gyerek

20shs02.jpg_319x191

Ahogy a képen látható, jól megy a "Korn: Live At Hollywood Palladium 2012" DVD készítése, Már a borítók is megvannak. A CD dizájn egy kicsit kiábrándító, nem ezt vártam. Vannak azért sokkal jobb Korn lemez kinézet (pl. Follow The Leader). Ez inkább a Deuce DVD-re hasonlít.

Bár a DVD kiadása is nagyon érdekes beszéljünk inkább arról, hogy Jonathan az egyik interjúban azt nyilatkozta, nem kell többé kiadó a KoRn-nak!

"Nincs szükségünk többé kiadóra" mondja. "Amikor a dolgozotunk a korai napokban a Korn az Epic-nél volt, csodálatos volt. MTV is kellett, ahhoz hogy híresek legyünk, és a videóklippeket érdekelje a kiadó, és tegye a munkáját, de mostmár ez olyan elcseszett. Újra underground banda leszünk . kereskedelmi forgalomban lévő zenét forgalmazzák, ez baromság. Valóban szükség van kiadóra már mikor már minden az interneten történik? Én nem így gondolom. "

Beszélt még érdekes dolgokról, például, hogy a DJ dolog neki nem új, már karrierje elején is DJ-ként dolgozott. Érdekes. Akit érdekel az interjú ITT elolvashatja

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr74703719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zitalein 2012.08.14. 01:20:52

Nyilván nem kell nekik már olyan partner, aki szerződéssel promotálja őket: itt vagy nekik te, meg világszerte a lelkes önkéntesek -- titeket fognak használni ezentúl. Nincs ezzel semmi gond, mert legalább szívesen csináljátok: mindenki jól jár. -- Ez eddig tiszta sor.

Az MTV-vel kapcsolatban kíváncsi lennék viszont valamire. Mert úgy emlékszem, hogy azokban a régmúlt napokban, amikor az adásokba még én is bele-beletekintgettem, mifelénk leginkább az MTV-Europe adását lehetett fogni. Nekem nem rémlik, hogy valaha láttam volna rajta KoRn klipeket (se a Toolt, akik a másik nagy kedvenceim) -- vagy csak nem tűnt fel? LOL --, viszont nem is néztem túl sok tévét már akkor se ahhoz, hogy valóban reprezentatív mintám lehessen, illetve a tányérantenna beszerzése után én hamarosan kollégiumba vonultam vagy 7 esztendőre (tisztára, mint a bibliai fogság ideje), ahol aztán már végképp nem néztem tévéadást.
Arra lennék kíváncsi, promotálta-e KoRnt akkoriban az európai MTV is, vagy csak az USÁban szórt adásra korlátozódott ez a gyümölcsöző együttműködés.

Nekem tényleg nem rémlik, hogy a 90-es években találkoztam volna azzal az elsöprő erejű hype-pal, amit mostanában nézhetek a yt-n KoRn kapcsán, a 2000-es években meg már nem láttam egyáltalán MTV-t.

Valakinek esetleg vannak idevágó emlékei? -- Ha már én így kimaradtam a show-ból...
süti beállítások módosítása