Ki ne szeretné a Kukoricát?

This Broken Soul

1993. január 01. - Denise D.

Dal címe: This Broken Soul
Év: 1993
Fordította: Denise

 

Nem emlékszem arra a napra, amikor csak feküdtem és sírtam
Hiányolom azt a napot, bár próbálom
Elrejteni előled
Ezt a széttört lelket nem tudom letagadni
A kezeim lehűlnek
Nincs hova fussak, senki sem ölel át

Ez a széttört lélek

Még mindig emlékszem, hogyan vigyorogtál
Miközben én sírtam, te nevettél, én minden nap véreztem
Sosem tudok megszökni előled
Ezt a széttört lelket nem tudom letagadni
A kezeim lehűlnek
Nincs hova fussak, senki sem ölel át

Ez a széttört lélek

Senki sem ölel át

Nem emlékszem, mikor
Te meg én barátokként sétáltunk
Sosem láttam, micsoda badarság
Hogy lehetnek ezek a hazugságok egyenlőek a viszláttal?
Én, én megtalállak
Téged, az utamban
Egy különös fájdalom
Elvette a belsőmet
Megtalállak
Téged, az utamban
Egy különös fájdalom
Elvette a büszkeségemet
Azt, ami már sosem lesz az enyém

A bejegyzés trackback címe:

https://korn.blog.hu/api/trackback/id/tr98449470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása